Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Trevligt, trevligt. En rolig grej är att Digital Video (blargh!) recenserade AE 6.5 i senaste numret. Har dom fått spara ett bra tag för att ha råd med det eller? Då lär vi ju få se en recension av 7.0 om ett år eller nått.

Postad

[citat=Anhool]Trevligt, trevligt. En rolig grej är att Digital Video (blargh!) recenserade AE 6.5 i senaste numret. Har dom fått spara ett bra tag för att ha råd med det eller? Då lär vi ju få se en recension av 7.0 om ett år eller nått.[/citat]

Jo, jag såg det och tycker det är pinsamt att få en recension på AE 6.5 dagen innan AE7 släpps. Har dom inte bättre koll på läget undrar man?

Jag kommer iaf inte att förlänga min prenumeration. Det är för mycket småmissar i tidningen överlag och ihopblandade skärmdumpar som dessutom vissa gånger har så dålig kvalitet att man inte ser vad det står på dom.

Sorry att det blev lite off-topic! :)

Postad

[citat=Rogge][citat=Ior]Demo: http://download.adobe.com/pub/adobe/encore/win/2.x/Adobe_Encore_2_0_Tryout.zip[/citat]

Den där länken var till Encore DVD. :)

Här är tryouts på AE 7.0:

PC - ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/aftereffects/win/7.x/After_Effects_7_0_Tryout.zip

Mac - ftp://ftp.adobe.com/pub/adobe/aftereffects/mac/7.x/AfterEffects_7_0_Tryout.dmg[/citat]

Eh, det visste jag, skulle bara kolla om ni var med! ;)

:OO

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...