Gå till innehåll

Premiere Pro 2


Ronnie

Recommended Posts

[citat=jmalmsten][citat=Ior][citat=jmalmsten]nej, det ar min egen... kan knappt forsta mina egna inlagg...[/citat]

Varför ändrar du inte till svensk layout då? :)[/citat]

 

pga söndercrackad amerikansk piratkopia (mao jag kan ju inte direkt ringa och klaga :D)... men inge mer snack om det nu...[/citat]

Start | Control Panel | Regional and Language Options | fliken Languages | knappen Details... | Lägg till svenskt och ta bort alla andra uppsättningar

:)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Christian van Caine]Huh? Så den går inte igång alls på äldre burkar då eller?

Har iof precis köpt en ny fin Athlon 64 x2, så jag BÖR väl klara mig (om dom inte hittar på nån ny ding begränsning *mutter*), men det är ju i så fall direkt illa för alla som inte gjort så :-([/citat]

 

Stämmer bra det, går inte att installera över huvudtaget :(

http://www.adobe.com/support/techdocs/332320.html

 

Blir till att inhandla en A64 x2 senare ivår för mig med.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Rogge]Härligt värre!

 

UPS var precis här och lämnade mig mitt paket med Adobe Production Studio Premium. :)

 

Det känns som julafton... *hoo-hoo-hooooo* ;)[/citat]

 

 

Härligt! nu blir jag allt bra avundsjuk :(

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Rogge]Härligt värre!

 

UPS var precis här och lämnade mig mitt paket med Adobe Production Studio Premium. :)

 

Det känns som julafton... *hoo-hoo-hooooo* ;)[/citat]

En dyr julafton va? Hur mycket gick allt på? :)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Ior][citat=Rogge]Härligt värre!

 

UPS var precis här och lämnade mig mitt paket med Adobe Production Studio Premium. :)

 

Det känns som julafton... *hoo-hoo-hooooo* ;)[/citat]

En dyr julafton va? Hur mycket gick allt på? :)[/citat]

Det kostade 17.100 kr exlusive Moms direkt från Adobe Store.

 

Det priset är ett riktigt kap med tanke på att Dustin.se tar 20.295 exlusive moms för samma vara, dessutom med längre leveranstid.

 

Så jag tjänade 3.993 kronor + tid på att köpa direkt från Adobe Store. :)

 

Dom affärer jag pratat pris med kommer att ta ungefär lika mycket som Dustin.se, så skall du köpa, köp via Adobe Store!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 6 månader senare...

Har lekt med Premiere Pro 2 i några veckor nu och tycker det är helt underbart!

 

Jag kommer ursprungligen från Final Cut Pro (som jag också har ett förhållande med) och det var ingen hög inlärningskurva. Bara att jobba på "som vanligt", trots att jag aldrig mer än tittat på Premiere tidigare (samma skapare visserligen och Adobes produkter i allmänhet är ju relativt lika).

 

Avid kan slänga sig i väggen! ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...