Jawo Postad 22 november 2005 Postad 22 november 2005 Är det någon som vet om det kommer komma någon Star wars box med sammtliga 6 filmer i? 0 Citera
Eiik Postad 22 november 2005 Postad 22 november 2005 vet ej men jag hoppas det kommer en med de 3 nya filmerna för den första med de 3 gammla har jag redan. 0 Citera
Mr.Man Postad 22 november 2005 Postad 22 november 2005 [citat=Jawo]Är det någon som vet om det kommer komma någon Star wars box med sammtliga 6 filmer i?[/citat] Känner jag Lucas rätt så kommer dom i både silver och en guld verson. 0 Citera
Jawo Postad 22 november 2005 Författare Postad 22 november 2005 [citat=Mr.Man][citat=Jawo]Är det någon som vet om det kommer komma någon Star wars box med sammtliga 6 filmer i?[/citat] Känner jag Lucas rätt så kommer dom i både silver och en guld verson.[/citat] Jo, känner oxå på mig det. Borde naturligtvis ha lagt till detta i min fråga: " isf när kommer den?". Vi fick ju vänta ett jäkla tag på att den gammal trilogin skulle släppas på dvd. 0 Citera
Wallin Postad 22 november 2005 Postad 22 november 2005 [citat=Mr.Man]Känner jag Lucas rätt så kommer dom i både silver och en guld verson.[/citat] ..och en platinaversion osv ;) Hoppas det kommer en Jar-Jar fri version 0 Citera
Speero Postad 22 november 2005 Postad 22 november 2005 [citat=Mr.Man][citat=Jawo]Är det någon som vet om det kommer komma någon Star wars box med sammtliga 6 filmer i?[/citat] Känner jag Lucas rätt så kommer dom i både silver och en guld verson.[/citat] hehe.. du kan köpa den boxen med dom 3 gamla filmerna i både silver och guld* 0 Citera
Christian van Caine Postad 22 november 2005 Postad 22 november 2005 Guldversionen är dock pissvår att få tag i! *snyft* Undras om det är någon direkt skilnad mellan dom, undantaget omslaget? 0 Citera
Christian van Caine Postad 22 november 2005 Postad 22 november 2005 Just ja, för den som gillar Star Wars så är det här en höjdare :-) http://www.panicstruckpro.com/threadsofdestiny/ 0 Citera
qwertyunion Postad 22 november 2005 Postad 22 november 2005 jag känner george lucas och han hälsar att han inte orkar göra en box med alla 6 filmer, han ska sova istället sa han... vet inte vad som har flugit i honom.. aja vi ska ut och segla nu. hej! 0 Citera
Speero Postad 22 november 2005 Postad 22 november 2005 jag kan få tag i guld boxen för 700 kr 0 Citera
jmalmsten Postad 22 november 2005 Postad 22 november 2005 jag vill ha gamla utgåvan av gamla trilogin... resten är skit i jämförelse... själv så har jag ju redan "guldutgåvan" av VHS-boxen som släpptes med special versionen där runt 97... men int' e' je' gla'are för de'! 0 Citera
Jawo Postad 23 november 2005 Författare Postad 23 november 2005 Vad är det för speciellt med guld utgåvan? 0 Citera
Mr.Man Postad 23 november 2005 Postad 23 november 2005 [citat=Jawo]Vad är det för speciellt med guld utgåvan?[/citat] Silver= 4:3 Gold= Letterbox Iallafall var det så på VHS: erna 0 Citera
Speero Postad 23 november 2005 Postad 23 november 2005 Guld boxen är densamma som silver fast med fullscreen. Har också VHS boxen. Den är jag nöjd med ;) 0 Citera
jmalmsten Postad 23 november 2005 Postad 23 november 2005 huh? jag har silvervarianten på dvd-boxen också förutom guldVHS-boxen... och där är det 16:9 letterbox... den enda skillnaden jag har hört om är att i den nya dvd-boxen saknas bonusskivan. m.a.o. bara filmerna med extra kommentatorspår. Det som kan vara ett plus med nya skivan är att det även, enligt discshop, finns ett dolby proLogic-spår. vilket skulle komma närmare den ljudversion som hördes i biograferna på den tiden det begav sig... 0 Citera
Christian van Caine Postad 23 november 2005 Postad 23 november 2005 Vaffan, är guldboxen i fullscreen!? Stävjas våldsamt! Vart ju lite besviket :-( I nysläppet har dom släppt både en ny upplaga av den gamla vanliga & en helt sprillans utan bonusskivan. Skrev dom på DiscShop. 0 Citera
Christian van Caine Postad 23 november 2005 Postad 23 november 2005 Menade givetvis ´97-upplagan :-) 0 Citera
jonkanon Postad 23 november 2005 Postad 23 november 2005 Sen när först en box med I-III har släppts så släpps en totalbox senare. Givetvis dyker det upp någon tv-film eller ett pilotavsnitt som har premiär i ännu en box med lite extra samlarbilder. Julen efter det så har han klippt om någon film och släpper givetvis den i ny version, och då blir den gamla versionen omöjlig att få tag i. osv.. osv... Själv hade jag hoppats på att både gamla och nya specialversionen skulle varit med i boxen med filmerna från 1900-talet, men inte då. Blir till att koppla laserdisc och göra sina egna snart. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.