Jump to content

Kommer det en Star Wars box med alla 6 filmer?

Recommended Posts

Posted

[citat=Jawo]Är det någon som vet om det kommer komma någon Star wars box med sammtliga 6 filmer i?[/citat]

Känner jag Lucas rätt så kommer dom i både silver och en guld verson.

Posted

[citat=Mr.Man][citat=Jawo]Är det någon som vet om det kommer komma någon Star wars box med sammtliga 6 filmer i?[/citat]

Känner jag Lucas rätt så kommer dom i både silver och en guld verson.[/citat]

Jo, känner oxå på mig det. Borde naturligtvis ha lagt till detta i min fråga: " isf när kommer den?".

Vi fick ju vänta ett jäkla tag på att den gammal trilogin skulle släppas på dvd.

Posted

[citat=Mr.Man]Känner jag Lucas rätt så kommer dom i både silver och en guld verson.[/citat]

..och en platinaversion osv ;) Hoppas det kommer en Jar-Jar fri version

Posted

[citat=Mr.Man][citat=Jawo]Är det någon som vet om det kommer komma någon Star wars box med sammtliga 6 filmer i?[/citat]

Känner jag Lucas rätt så kommer dom i både silver och en guld verson.[/citat]

hehe.. du kan köpa den boxen med dom 3 gamla filmerna i både silver och guld*

Posted

jag vill ha gamla utgåvan av gamla trilogin... resten är skit i jämförelse...

själv så har jag ju redan "guldutgåvan" av VHS-boxen som släpptes med special versionen där runt 97... men int' e' je' gla'are för de'!

Posted

huh? jag har silvervarianten på dvd-boxen också förutom guldVHS-boxen... och där är det 16:9 letterbox... den enda skillnaden jag har hört om är att i den nya dvd-boxen saknas bonusskivan. m.a.o. bara filmerna med extra kommentatorspår. Det som kan vara ett plus med nya skivan är att det även, enligt discshop, finns ett dolby proLogic-spår. vilket skulle komma närmare den ljudversion som hördes i biograferna på den tiden det begav sig...

Posted

Sen när först en box med I-III har släppts så släpps en totalbox senare. Givetvis dyker det upp någon tv-film eller ett pilotavsnitt som har premiär i ännu en box med lite extra samlarbilder. Julen efter det så har han klippt om någon film och släpper givetvis den i ny version, och då blir den gamla versionen omöjlig att få tag i. osv.. osv...

Själv hade jag hoppats på att både gamla och nya specialversionen skulle varit med i boxen med filmerna från 1900-talet, men inte då.

Blir till att koppla laserdisc och göra sina egna snart.