Gå till innehåll

Nya layout integrerar forumet med resten av webbplatsen


Pace

Vad är din spontana reaktion om det nya utseendet?  

28 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad är din spontana reaktion om det nya utseendet?

    • Bättre!
    • Varken bättre eller sämre...
    • Sämre!


Recommended Posts

Ur stiligt, märkte inte först att det var sidor(där upe var man byter o.sv.) fören jag började söka efter ändringar, trodde först alla små ändringar var p.ga. att jag just bytte till FireFox istället för Internet explorer... Men stiligt allt, o hittils lite lättare att använda.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=gorse]är det bara jag som inte får flikarna att funka? Nu kan jag bara se själva forumet, men flikarna är tomma. Jag ville kolla i filmskolan, men sidan är bara blank.

 

Edit; Nått är trasigt för http://www.voodoofilm.org innehåller enbart denna kod;

 

[/citat]

 

 

när jag kollade i firefox så fanns inte ens den koden! :l

 

 

men i explorer kommer skickas man vidare till denna sida: http://www.voodoofilm.org/error500.html?aspxerrorpath=/default.aspx

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=T-kock]Tycker det är jobbigt att man inte hamnar på forumstartsidan när man klickar på logon där uppe. Jag menar, vem orkar sikta på en liten textlänk när man ska tillbaka liksom?[/citat]

 

Hehe, har gjort detta fel ett antal gånger nu. Men det är nog bara en vanesak, får jag hoppas ;).

Länk till kommentar
Share on other sites

Som ni säkert har märkt så dör delar av sidan och det kommer upp en tom, vit skärm.

 

Problemet håller på att utredas, men det verkar vara något komplicerat. För tillfället testas om det kan vara överbelastning. Under testet kan det hända att sidan dör oväntat, men det fungerar omedelbart igen (till skillnad från innan, då sidan försvann permanent vid första felet).

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...