Anhool Postad 1 november 2006 Postad 1 november 2006 Själv skulle jag gärna se ( mitt favo spel) Return to castle Wolfenstein som film Haha, jag har faktiskt inte spelat RtCW. Visst handlar det om nazistzombier? 0 Citera
Sommarkatze Postad 1 november 2006 Postad 1 november 2006 Haha, jag har faktiskt inte spelat RtCW. Visst handlar det om nazistzombier? Jarå :P Finns till och med Nazi Mutanter och Nazi über soldat robotar . Det är därför det skulle passa utmärkt till film :D 0 Citera
Tomtebo Postad 1 november 2006 Postad 1 november 2006 http://www.imdb.com/title/tt0803096/ Där är warcraft filmen som kommer förmodligen göras.. 0 Citera
Anhool Postad 1 november 2006 Postad 1 november 2006 Jarå :P Finns till och med Nazi Mutanter och Nazi über soldat robotar . Det är därför det skulle passa utmärkt till film :D Låter som något Uwe Boll skulle kunna vara intresserad av! 0 Citera
DanielSjöström Postad 1 november 2006 Postad 1 november 2006 Jag är inte hundra men jag tror mig ha läst nånstans att Guillermo del Toro (Hellboy) skulle vara en av kandidaterna till att regissera Halo. Men nu läste jag nyligen Nemos inlägg om nedäggningen av filmen, så det kvittar väl. En film jag vill se PJ göra är ju Bilbo! Men det är väl för snarlikt LOTR antar jag. Jag vet att han har sagt i intervju att det skulle vara konstigt om någon annan gjorde Bilbo än han själv, så det finns ju en chans. 0 Citera
Java ex Machina Postad 11 juli 2007 Postad 11 juli 2007 Såhär nånting skulle det blivit om Neil Blomkamp fick regissera Halo tydligen. Nu används den till marknadsföringen av Halo 3 istället. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.