Jump to content

Massaken..Ny film av kanal 754234

Ekeberg

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Haha, så jävla sjuk rulle, älskar sånt när man bara fläskar på med dumma grejer. :)

Mongo-bebisen skall ha cred, han var söt. Singel? ... :P

Seriöst, jag har laddat ner och sett alla filmer ni gjort och gillar konceptet:

Dumma sig framför kameran - lägga på effekter och göra fåniga röster och musik. Det är roligt. :)

LÄgg upp fler filmer om ni har, jag och polarna har garvat häcken av oss till dumburkarna som kör Mongodans på semestern.:)

Ha det bra!

MVH / David Söderberg

Ja den här filmen var speciell. Har en fråga, vad vill ni uppnå med era filmer? Vill ni bli duktiga på att berätta en historia och ställa upp i festivaler eller gör ni det bara för skojs skull för att visa polarna?

Ta inte detta som något negativt, jag undrar bara vad syftet är med er skapande.

[citat=krockis]Ja den här filmen var speciell. Har en fråga, vad vill ni uppnå med era filmer? Vill ni bli duktiga på att berätta en historia och ställa upp i festivaler eller gör ni det bara för skojs skull för att visa polarna?

Ta inte detta som något negativt, jag undrar bara vad syftet är med er skapande.[/citat]

Vi vill underhålla och kanske väcka några skratt här å var..

Vi har fått fint betyg av många där av inte bara kompisar..

så charra inte :P

[citat=David regi.]Haha, så jävla sjuk rulle, älskar sånt när man bara fläskar på med dumma grejer. :)

Mongo-bebisen skall ha cred, han var söt. Singel? ... :P

Seriöst, jag har laddat ner och sett alla filmer ni gjort och gillar konceptet:

Dumma sig framför kameran - lägga på effekter och göra fåniga röster och musik. Det är roligt. :)

LÄgg upp fler filmer om ni har, jag och polarna har garvat häcken av oss till dumburkarna som kör Mongodans på semestern.:)

Ha det bra!

MVH / David Söderberg[/citat]

trevligt men...

Vi dummar oss inte vi är kreativa konstnärer som sprider sina alster genom den rörliga bildens framkallelse..

(fattar inte sj va ja sa) men de ja menar är att vi inte dummar oss vi skådespelar fast på ett humoristiskt vis..men alla har ju inte samma humor som oss förståss ^^

Ja..vi har jävligt många fler filmer men ja é inte så sugen på att visa dig dem p ga av du verkar se oss som handikappade kronjon..

så ja vill inte visa dig fler saker när vi dummar oss..(som du säger)

puss...

Men hallå?

Påstår du att detta är det konstnärligaste ni kan komma med och att ni inte dummar er?

Att en "baconbebis" utmanar någon på mongodans till smurfhits och den andra tycker det

är en piss smart idé tycker inte jag är särskilt seriöst.

Inte så smart att dissa det beröm du får, eftersom ni gör precis det som David säger - "Dumma sig framför kameran - lägga på effekter och göra fåniga röster och musik." Var glad att någon uppskattar det, eftersom vem som helst med kamera, lillasyster och en ljudeffektsbank kan göra det här. Att dina polare garvar är inte konstigt eftersom grejjer polarna gör alltid är kul.

Jag vet att detta inte är särskilt konstruktiv kritik men jag var bara tvungen att tala ut då ditt svar till David inte verkade helt nyktert.

[citat=arvid]För övrigt undrar jag hur man är funtad när man börjar inlägget med: "Hej alla skitungar!" Kan man få annat än skit tillbaka?[/citat]

Ja absolut..ni får inte ta allt för seriöst men ja förstår va du menar..

ja tycker självklart att de é kul att David gillar våra filmer..Men att han säger att vi dummar oss tycker om..självklart ser vi inte allt för smarta ut men vi dummar oss inte:P

ajja ja é inte emot nån å ja ber om ursäkt om ja va hård eller hur man ska utrycka sig...var inte särsillt seriös somsagt ^^