occasus Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Frodo och hans vänner har fått nya, fina röster. Orgy - LOTR spoof 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Hahaha, antingen har jag varit uppe för länge eller så var den riktigt rolig:) Tror jag sträkte en magmuskel i skrattkramper vid "aragorn? aaaaaaaa" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
occasus Posted April 26, 2005 Author Share Posted April 26, 2005 Tack, det värmde ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Hur funkar det här med bittorrent egentligen?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anhool Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Om bitorrent kan du läsa här: http://www.piratbyran.org/index.php?view=articles&id=35 OBS! Jag uppmanar inte att piratkopiera utan dom har bara en välidgt bra förklaring på den sidan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
occasus Posted April 27, 2005 Author Share Posted April 27, 2005 [citat=_nemo_]Hur funkar det här med bittorrent egentligen??[/citat] Det enda du behöver göra är att installera det här lilla programmet. Helt ofarligt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayame Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Haha, så jäkla roligt! väldigt bra gjort! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Haha ja det var snyggt. Hade iofs inte viljat ha det i hela filmen :) Påminner lite om dubbningen till Teminator 2 om ni har sett den. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-kock Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Hahahaha :D Arragooorn åh! Äääeeeeh! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts