Gå till innehåll

Snowboardfilmen är klar!


pontusW

Recommended Posts

fet film förövrigt.. skulle rekommendera dig att köpa en century fisheye lins från b&h i USA, fick min precis.. tog 2 dagar!.. 2300.-.. kostar typ 5000 i sverige.. är sjukt nöjd med den då jag gör aggressive inline film.. era snowboard hopp kommer se ut att vara dubbelt så höga och dubbelt så långa med denna lins.

ett annat tips är att använde zoomen lite mer.. tex när nån grindar stå gärna där nere och zooma ut i den takten han glider, skön musik med Linguists och Militia II

Länk till kommentar
Share on other sites

Va kul att ni tycker om den, skiten i början blev jag faktiskit inte så nöjd me,blev lite väl skakigt o så men skit samma. Vi tejpade upp papper a4 o a3 på en graffitivägg i ängby någonstans och gick med kameran mellan papperna. Sedan klippte vi bara in lite olika klipp där papprena satt, och kör typ hastigehten i 800% när vi går me kameran.

 

En ny fisheye skulle vi verkligen behöva, den vi filmade me är smuttsig och äcklig :D efter ett tag fattade vi att det var meningslöst att filma me en sån smuttsig lins, de förstörde mer än förbättrade klippen.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...