Jump to content

Coolaste Filmskurken

Ammoniak

Recommended Posts

Nja, Saw är inte ett dugg överskattad!!! Iallafall tycker jag inte det. Jag hade inga som helst förväntningar när jag såg den, och blev på så vis positivt överraskad!!! Likadant var det med Butterflyeffect.

När det gäller Saw, så måste jag säga att den var nästintill genial. Konceptet har vi sett innan i filmer som Cube och Seven. Kombinera dessa två och man får fram en film som Saw, den lurar skiten ur en (iallafall mig) och får en att gå ur biosalongen med obehagskänslor, vilket är väldigt ovanligt nuför tiden!!!!

[citat=Jeopardyjack][citat=occasus]Saw måste vara den mest överskattade filmen sen The Butterfly Effect.[/citat]

Är Saw överskattad. På filmkrönikan fick den en etta dvs sämsta möjliga[/citat]

filmkrönikan? ja du jag har visserligen inte sätt filmkrönikan på ett jävla tag men skulle inte lyssna på en snubbe som säger att Lilja 4 ever är den mest överskattade filmen genom tiderna..

[citat=trancedanne]

filmkrönikan? ja du jag har visserligen inte sätt filmkrönikan på ett jävla tag men skulle inte lyssna på en snubbe som säger att Lilja 4 ever är den mest överskattade filmen genom tiderna..[/citat]

Jag diggar filmkrönikan. O tycket överlag det är ett ganska bra program. Problemet jag har med programmet är att jag tycker Emma är alldelles för optimistisk.

[citat=final_cut][citat=_nemo_][citat=final_cut]Vad sägs om nervraket Gary Oldman i LEON? Kanske inte den allta coolaste, men tillräckligt cool för att man ska kunna göra en hel film på hans karaktär.[/citat]

Håller med[/citat]

Puh, finally![/citat]

haha =)