Androidox Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Hej, vill gärna att min musik ska komma till användning, och d vore kul om den användes i någon film. Så jag erbjuder min musik helt gratis, kan även komponera musik efter önskemål så att den passar just din film. Lyssna gärna på min senaste på youtube: Andro idox - underneath kontakta mig gärna för mer info / Andro Idox 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopsen Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Grymt, ska absolut ha dig i åtanke vid framtida tillfällen! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helium Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Gud va nice! Jag håller på med en action film , jag kanske kan skicka filmen och så kan du göra någon passande musik? Ps.Vad andvänder du för Musikprogram? Maila mig :) markuspie@live.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts