perhlundmark Postad 2 juli 2012 Postad 2 juli 2012 Jag har en hemstudio som jag format och anpassat för att skapa filmmusik/stämningsmusik och har under årens lopp spottat ut en hel del – mestadels korta – snuttar. Jag gillar att komponera, experimentera, prova olika tekniker samt mjukvaror. Jag har tidigare aldrig skapat musik till någon filmproduktion men känner att suget ökar för var dag som går. Om du är i behov av musik till din produktion så vore det trevligt om du hörde av dig. Jag har ett smakprov på några olika snuttar som jag mixat ihop till enda spår: perhlundmark's sounds on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free Mvh, Per 0 Citera
perhlundmark Postad 3 juli 2012 Författare Postad 3 juli 2012 Tackar, det var roligt att höra! 0 Citera
Finnveden TV Postad 9 juli 2012 Postad 9 juli 2012 Tjena, jag har en minidokumentär och undrade om du skulle kunna lägga till musiken? Kostar det något? Hur kan jag skicka det till dig? MvH Finnveden TV 0 Citera
perhlundmark Postad 18 juli 2012 Författare Postad 18 juli 2012 Finnveden TV: Jag svarade med ett privat meddelande, ifall du inte loggat in och noterat detta. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.