Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

eller

Timshel - Will you be my girl on Vimeo

Vad tycks?

Det är alltså jag (Isabella) som var producent och regissör och klippte de flesta figurerna samt flyttade på dem ganska ofta

Det började med att vi fick vi låten av bändet. Bändet sade att de ville ha en slags stop motion video med odyssén tema. Vi skissade upp storyboard men vi lade till massa bilder efteråt också.

Vi använde programmet Dragonframe. Jätte jätte bra program. Och vi fotade med min Nikon D90 men 2 olika Nikon linser. Vi hade kameran riktad neråt mot ett bord. Vi hade olika glasskivor staplade på varandra för att skapa djup. 25 bilder per sekund. 1080 p.

• 3 veckor senare...
Postad

Den var faktiskt väldigt stilfullt gjord :) Har lite problem med musik som tolkas såpass bokstavligt i videos, men här flöt det på väldigt bra ändå.

Postad

Oj, vilket hantverk!

Mycket imponerad med så många inställningar, det måste tagit lång tid?

Det enda lilla lilla som jag retade mig på var figurernas ansikten var för enkla, menar att ansikten va en annan stil än mot allt annat i filmen som förövrigt var jätte snyggt.

Bra jobbat!

• 2 veckor senare...
Gäst Hackspett
Postad

Väldigt snyggt. Välgjort! Sen skadar det ju inte att jag gillar musiken också!

Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 2.1 §.

Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören.

Spamlänk till dejtingsida borttagen.

Mvh Voodoo Film forum

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...