Gå till innehåll

Söker Elektriker, B-Foto och Passare till kortfilm 3 dar - 2a, 3e och 4e Januari


PabloFernandez

Recommended Posts

Hej alla.

Jag söker Elektriker, B-Foto och Passare till kortfilm.

Tyvärr så har inte filmen fått finansiering och allt finansieras av mig vilket betyder att ingen kan få lön.

Men frukost, lunch och fika ingår självklart. Ett annat plus är att man har möjligheten att knyta bra kontakter.

Filmen kommer att spelas in hos en av Sveriges ledande produktionsbolags greenscreen studio, på söder i Stockholm.

 

Projektet är även intressant eftersom all scenografi kommer att byggas i 3D. Bra att ha på sin reel kan jag tänka mig.

 

Maila mig på info@pablofernandez.se

 

Kolla igenom min hemsida om ni vill veta mer om mig.

Pablo Fernandez | Director and 3D Artist

 

Mvh/ Pablo

Länk till kommentar
Share on other sites

Vi söker fortfarande passare. så om du vill vara med är vi grymt tacksamma. Det viktiga är att lära sig bygga rälsen väldigt snabbt och att flytta den väldigt snabbt. Det som är bra är att det spelas in i studio och golvet har jag för mig är ganska jämn och fin. Måste dubbelkolla dock. Släng iväg ett e-mail till mig på info@pablofernandez.se

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...