metz Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Tjena! Jag är lite sugen på att köpa Vegas. Eller rättare sagt den lite enklare Vegas Movie Studio HD. Märkte av trial-versionen att jag faktiskt klarar mig rätt bra med den billiga varianten. Men jag undrar om ni vet om det precis är på väg någon ny version. Vore trist att köpa precis när nästa version är på väg. Någon som vet? mvh /M 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remote Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Köper du Sony Vegas Movie Studio HD Platinum 10 Suite på Amazon så blir det billigt du får den stora kompletta versionen för $70, det gjorde jag. http://www.amazon.com/Sony-Vegas-Movie-Studio-Platinum/dp/B003L51CZ8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=software&qid=1305228906&sr=8-1. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metz Posted May 13, 2011 Author Share Posted May 13, 2011 Å fan, ja det var ju rejält mycket billigare. Fast jag hade helst velat ha downloadversionen. Hur mycket gick frakten på? Är priset inklusive moms? Men vet du när den här versionen släpptes? Är den ny eller har den funnits ett bra tag? Jag är inte i akut behov av programmet och skulle kunna vänta ett tag till om det är en ny version på g. /M 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted May 13, 2011 Share Posted May 13, 2011 Jag köpte denna versionen så fort den kom, den dyrare, billiga varianten, alltså inte "pro". Det var någon gång i juli, så jag antar att den uppföljare är att vänta inom de närmaste 4-5 månaderna. Men det beror på hur länge du klarar dig med det du har just nu helt enkelt! :) Nyare är ju oftast bättre, även om skillnaderna ofta är små. Förmodligen går det väl att uppgradera dock, detta kan inte var fullt så dyrt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Tänkte uppdatera med att säga att den nya versionen har kommit: http://www.sonycreativesoftware.com/moviestudiope Fick just nyhetsbrev om detta så det ska vara rykande färskt, även om jag själv inte tänker uppgradera (från 10:an), så har säkert någon glädje av det!:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts