Gå till innehåll

Snyggaste musikvideon?


bortom12e

Recommended Posts

Har nästan bara sett amatör eller "halv am,atör" videos som jag minns att jag tyckte var bra, sen har jag sätt massor av storbolag-videos som är bra men dom minns jag inte, men red hot chilly peppers GAMLA videos är skitkoola!

Länk till kommentar
Share on other sites

Nämmen! Ett seriöst fall av god smak! :-)

 

Jajamen. :)

Som du nämner så har det kommit en del videos från EBM och annorlunda synth-band, vilket är läckert. Blir nog att skaffa en del saker för min del också.

Men jag har aldrig någonsin sett en musikvideo av ett industriband... :(

Kanske är för att de inte säljer tillräckligt mycket för att orka bry sig om en musikvideomarknad...

Länk till kommentar
Share on other sites

Asså? Jag har av bla Cat Rapes Dog, Ministry, Rammstein, Frontline Assembly, Skinny Puppy (massor!!!), Covenant, Das Ich, Einstürzende Neubauten, Wumpscut, KMFDM, Klinik, E Nomine & en massa fler!

Plus DVD-erna med bla Skinny Puppy, Nine Inch Nails & Laibach jag hittade :-)

 

...lite synd bara, jag köpte NIN-plattorna (är en dubbel-DVD) för över 500 spänn för runt 2 år sen....nu har fanskapet halkat ner till en sketen hundring .-(

Trist för mig, trevligt för dig! :-)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...