Klepoth Postad 15 mars 2005 Postad 15 mars 2005 Själv är jag ett stort fan av de flesta videor som Mark Romanek gjort (kolla själva på http://www.markromanek.com ). Men mina favoriter är väl Jay-Z:s "99 problems" och Nine inch nails "Closer". Grymt snygga! 0 Citera
erreth Postad 15 mars 2005 Postad 15 mars 2005 99 problems? har för mej att den vann pris för bästa musikvideo men jag kan inte se vad som är så speciellt med den 0 Citera
wääuu Postad 15 mars 2005 Postad 15 mars 2005 Har nästan bara sett amatör eller "halv am,atör" videos som jag minns att jag tyckte var bra, sen har jag sätt massor av storbolag-videos som är bra men dom minns jag inte, men red hot chilly peppers GAMLA videos är skitkoola! 0 Citera
EzekielMartyr Postad 16 mars 2005 Postad 16 mars 2005 Nämmen! Ett seriöst fall av god smak! :-) Jajamen. :) Som du nämner så har det kommit en del videos från EBM och annorlunda synth-band, vilket är läckert. Blir nog att skaffa en del saker för min del också. Men jag har aldrig någonsin sett en musikvideo av ett industriband... :( Kanske är för att de inte säljer tillräckligt mycket för att orka bry sig om en musikvideomarknad... 0 Citera
Christian van Caine Postad 17 mars 2005 Postad 17 mars 2005 Asså? Jag har av bla Cat Rapes Dog, Ministry, Rammstein, Frontline Assembly, Skinny Puppy (massor!!!), Covenant, Das Ich, Einstürzende Neubauten, Wumpscut, KMFDM, Klinik, E Nomine & en massa fler! Plus DVD-erna med bla Skinny Puppy, Nine Inch Nails & Laibach jag hittade :-) ...lite synd bara, jag köpte NIN-plattorna (är en dubbel-DVD) för över 500 spänn för runt 2 år sen....nu har fanskapet halkat ner till en sketen hundring .-( Trist för mig, trevligt för dig! :-) 0 Citera
Hane Postad 17 mars 2005 Postad 17 mars 2005 Många bra förslag.. Måste nämna en liten personlig favorit också: Busta Ryhmes - Gimme Some More. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.