Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Väldigt snyggt gjort.

Väldigt enkelt att göra en liten dolly men det jag är mest imponerad är att du har en jämn hastighet när du drar/puttar den.

• 3 veckor senare...
Postad

I länken står ju att det är ett Manfrotto 391RC han använt, men vilket videohuvud som helst borde fungera. Är ju standard med skruvfäste i botten. Det jobbiga är väl att hitta en skruv i 3/8 tum att montera huvudet med.

Postad

Det går nog att hitta. Har för mig att jag köpte tumskruv på en byggmarknad en gång. Men borde det inte rimligvis följa med en skruv att fästa med när man köper ett nytt huvud?

• 1 månad senare...
Postad

Kalla mig dum, men förstår verkligen inte hur du gjort slidesen som går vertikalt? Riktigt imponerade resultat för en så enkel och billig setup!

Postad
Kalla mig dum, men förstår verkligen inte hur du gjort slidesen som går vertikalt? Riktigt imponerade resultat för en så enkel och billig setup!

rulla på väggen kanske? ;-)

Postad

Jag hittade 4st hjul som satt på 2st truckar redan som satt fast på en platta på stadium igår, bara att sätta dit en platta på så den blir stabil, kostade 189:- tror jag!

Hur smidigt som helst!

• 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...