WingDing Postad 9 april 2010 Postad 9 april 2010 Jag har väldigt, väldigt svårt att få någonting gjort över huvud taget. Jag tänker mig att det måste finnas fler som jag. Så... jag tänkte som så att varför inte dra ihop lite folk från härifrån voodoofilm förutsatt att det finns några intresserade och se vad för roligt vi kan göra. Jag tänkte mig som så att vi sköter förproduktion, filmande och postproduktion tillsammans. Vi kan brainstorma, när vi väl hittat en bra idé skriver vi manus och sen filmar vi, beroende på hur många vi är kan vi rulla runt på de olika positionerna. Helt beroende på vad vi känner för. Det hade ju varit bra om ni hade bott i Malmö men jag har bil och kan ta mig till de flesta ställen som inte är för avlägsna. Sen kan ju mycket av arbetet skötas över Skype/MSN eller liknande. Ambitionen är att ha roligt. Ambitionen är att skapa något som vi kan vara stolta över. Erfarenhet är bra att ha men med driv och ambition kommer man långt. Bara fantasin sätter gränser!' Så släng iväg ett PM nu så får vi se vad vi kan hitta på. :) 0 Citera
Insaniac Postad 12 april 2010 Postad 12 april 2010 Tjena man. Jag är från Ystad. I ryggen har jag några filmare och skådisar. Du har PM! 0 Citera
blood_boy Postad 12 april 2010 Postad 12 april 2010 så vad vill du gora.... 3d/VFX is what i do... 0 Citera
WingDing Postad 12 april 2010 Författare Postad 12 april 2010 så vad vill du gora.... 3d/VFX is what i do... Vi skulle nog kunna hitta på något roligt :p 0 Citera
auric Postad 22 april 2010 Postad 22 april 2010 jag är inte Skåning men nästan (bor hyfsat nära Båstad-gränsen). det skulle va kul att dra igång något projekt i framtiden. 0 Citera
Ausgebombt Postad 15 juli 2010 Postad 15 juli 2010 Jag bor i Malmö och är kraftigt intresserad! Har även en del kontakter. Ska regissera en musikvideo nu i augusti.. - till ett antal skånska hiphopartister. Om någon är intresserad av att hälpa till hör gärna av er! 0 Citera
Piwa Postad 17 augusti 2010 Postad 17 augusti 2010 Sounds like fun. Men jag har typ ingen erfarnehet alls, kanske blir jobbigt? 0 Citera
Dark_tree Postad 22 augusti 2010 Postad 22 augusti 2010 Jag är själv bosatt i Skåne och håller på med mycket film både filmning och redigering..Jag kommer kanske behöva hjälp så skicka ett PM med eran msn / skype så kan vi snacka och känna efter vad alla kan och har för ambitioner.. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.