Gå till innehåll

Samarbete sökes! - Skåne


WingDing

Recommended Posts

Jag har väldigt, väldigt svårt att få någonting gjort över huvud taget. Jag tänker mig att det måste finnas fler som jag.

 

Så...

 

jag tänkte som så att varför inte dra ihop lite folk från härifrån voodoofilm förutsatt att det finns några intresserade och se vad för roligt vi kan göra.

 

Jag tänkte mig som så att vi sköter förproduktion, filmande och postproduktion tillsammans. Vi kan brainstorma, när vi väl hittat en bra idé skriver vi manus och sen filmar vi, beroende på hur många vi är kan vi rulla runt på de olika positionerna. Helt beroende på vad vi känner för.

 

Det hade ju varit bra om ni hade bott i Malmö men jag har bil och kan ta mig till de flesta ställen som inte är för avlägsna. Sen kan ju mycket av arbetet skötas över Skype/MSN eller liknande.

 

Ambitionen är att ha roligt. Ambitionen är att skapa något som vi kan vara stolta över. Erfarenhet är bra att ha men med driv och ambition kommer man långt.

 

Bara fantasin sätter gränser!'

 

Så släng iväg ett PM nu så får vi se vad vi kan hitta på. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...
  • 1 månad senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...