Dread Postad 17 december 2009 Postad 17 december 2009 Jag är ett stort fan av asiatiska filmer, men har nu fastnat för Koreanska. Jag har sett många, Alla i Vengeance trilogin ( har samtliga på dvd och bluray) Sunny Murder take one osv Men jag vill se mer så tipsa mig gärna! 0 Citera
daarco Postad 18 december 2009 Postad 18 december 2009 Koreanska filmer är "the shit"! Det blir inte bättre. Vampyrfilmen "Thirst" ska man se. Oldboy hade du redan såg jag av din avatar. "The Host". Weta Workshop gör special effekterna! "Arahan". Semi övermänsklig Martial Art film. "Fighter in the Wind" är också grym. 0 Citera
kenntoft Postad 18 december 2009 Postad 18 december 2009 jag håller med! pluggade i korea sommar och höst 2006. det var grymt och jag såg massor med korean filmer. gillar speciellt lady vengence och old boy. det är en skådis där som e grym, han som lady vengence vill döda. hans filmer e bra! vet inte vad han heter men filmerna han vart med i som jag sett e grymma. 0 Citera
hisham_rahimhotmail.com Postad 18 december 2009 Postad 18 december 2009 kan istället dra en djävligt bra kinesisk film Story of ricky. bästa unorthodox kung fu ever 0 Citera
Christian van Caine Postad 18 december 2009 Postad 18 december 2009 Stora favoriter för mig är Oldboy, Audition & Fighter In The Wind. 0 Citera
Dread Postad 18 december 2009 Författare Postad 18 december 2009 Dom jag kan rekommendera till er är: Sympathy for Mr. Vengeance (Hämnares resa) Sympathy for Lady Vengeace (Lady Vengeance) Oldboy Murder, take one(two?) Im a Cyborg but that's Ok 0 Citera
Dread Postad 19 december 2009 Författare Postad 19 december 2009 Antique är också att rekommendera. TV Kanalen SilverHD visar massa koreanska filmer just nu. (Kul att man har den :) ) 0 Citera
LastonFilm Postad 25 december 2009 Postad 25 december 2009 en som man borde se är Shiri, en thriller 0 Citera
cutecats Postad 25 december 2009 Postad 25 december 2009 pluggade i korea sommar och höst 2006. pluggade film? vart gick du isåfall? :) Park Chan-wook är guden asså, har inte sett så mycket annan koreansk film tyvärr :/ men järn 3:an är iof jävligt bra http://www.filmtipset.se/film/jarn-3an.html?search_id=23825038&search_sort_order=3 mycket koreansk film stil i den av vad jag hitils lärt mig :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.