Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Snyggt foto, som vanligt jättebra effekter - men storyn fångar inte mig och dialogen känns teaterpratad framförallt från tjejen. Twisten är gullig och höjer filmen men frågan är om man ser dit om inte filmen får en att vilja se till slutet.

Välgjort men känns som mer kraft på bild och teknik har lagts än på berättelsen. Just därför lär den vara uppskattad på detta forum.

Crazy Pictures kan tekniken - lägg därför det mesta av ert krut på story och regi.

• 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
Postad

Helt okej film! tyckte dock att tjejen var lite teateraktig, men bra ändå!

Dock förstod jag inte riktigt vad ni ville få fram i filmen, eller ja, själva grund idén

nice gjort ändå, grattis till vinsten!

• 4 veckor senare...
Postad

Filmen precis utvald att visas på Up and coming i Hannover. Den valdes ut bland 2950 från 60 länder. Det är var riktigt kul tycker jag! Får se hur det går i tävlingen.

• 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...
Postad
bra film, den kändes lite som samma stil som eternal sunshine on the spotless mind, kändes som en indie film

hur gammal är du förresten?

Kul att du nämner den filmen, det var en av de tydligaste inspirationskällorna när vi gjorde hela filmen.

Jag 89a

• 1 månad senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...