Gå till innehåll

Minutfilm


Opus

Recommended Posts

Snygg, men inte lika bra som den andra jag såg med dig :P

Är verkligen berättarrösten amerikansk? Tycker det hörs tydligt att den inte är det, men oh well, kanske är ngn som bott länge i Sverige?

Tyckte personligen allt var snyggt och välgjort, men det var aningen för översentimentalt för min smak. "Budskapet" var ju inte direkt nyskapande heller (inte för att ngt behöver vara det iofs).

Jag är aningen kinkig när det gäller poesi. Tyckte t.ex. "some say we spend our lives dying, some say we live again" var vackert både i ord och uttal. Det passade mkt bra in i musiken (senti +++) och bilden med de "dansande" barnen :) "As I see it (osv)" Var däremot inte lika bra. Det var alldeles för typiskt tycker jag och det hade varit bättre att inte ge något "as I see it" alls (tycker jag).

Det var inte alltid 100% flow heller. I övrigt som sagt snyggt och välgjort, men inte så nyskapande och mer "mainstream" än den andra jag såg med dig som jag tyckte var skitbra =)

Cigarretten var dock väldigt snygg ^^

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=phrick]Grattis till kvalet (kvalningen?)!

 

Jag skulle gärna ta mig en titt på filmen, men av någon anledning vill inte Windows Media Player spela upp vissa mpeg-filer längre. Tror att det slutade fungera när jag installerade Win XP Service pack 2. Är det någon som har råkat ut för samma sak och vet hur man får liv i Media Playern igen?[/citat]

 

Prova att ladda hem VLC player, klarar av i stort sett alla format, en suverän spelare.

 

Och måste säga, kortfilmen såg ritkigt nice ut ;)

 

//Alex

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...