Blue Chip Postad 24 april 2009 Postad 24 april 2009 "In 1998, I remember hearing about a new editing program called “Key Grip”, written by the creator of Adobe Premiere. It looked like a nice blend of Avid/Premiere-style non-linear editing and After Effects-style keyframing, two programs I had picked up in their 1.0 versions and used for tons of projects." Final Cut fyller tio år och jag gratulerar programmet härmed. 0 Citera
Nyaz Postad 25 april 2009 Postad 25 april 2009 Hurra för mitt favoritredigeringsprogram! (Långt ord... :P) 0 Citera
beta75 Postad 25 april 2009 Postad 25 april 2009 Fantastiskt bra program. Undrar när nästa version kommer Final Cut Studio 3? /KN 0 Citera
neolit Postad 26 april 2009 Postad 26 april 2009 Undrar om det kommer att vara några märkbara uppdateringar från fcp 6. Det verkar inte ha varit mellan version 5 och 6. Neo 0 Citera
High1ander Postad 27 april 2009 Postad 27 april 2009 Undrar om det kommer att vara några märkbara uppdateringar från fcp 6. Det verkar inte ha varit mellan version 5 och 6. Neo Jag tycker FCP ändrades mer mellan 5-6 än den gjorde mellan 4-5 (kanske för att den gick gradvis i 4-4,5 där HD kom in i bilden) Just nu tycker jag dock att Premiere verkar bli farligare o farligare för FCP då det blir bara mer o mer simpelt att intergrera med resten av Adobe-grejerna. Men FCP föredrar jag att klippa i fortfarande. 0 Citera
neolit Postad 1 maj 2009 Postad 1 maj 2009 Jag läste en bedömning från Digital Foto för ett tag sedan. Har själv ingen erfarenhet av hur FCP 6 skiljer sig från 5:an. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.