mzreklam Posted December 18, 2017 Share Posted December 18, 2017 Så fort jag startar ett visst projekt så stänger FC ner och jag får meddelandet Final Cut Pro avslutades oväntat hela tiden, men alla andra projekt fungerar som vanligt men just detta som jag hu jobbar i stannar hela tiden. Vad kan jag göra??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted December 18, 2017 Share Posted December 18, 2017 Jag har ingen aning eftersom jag använder annat redigeringsprogram. Och pga julrusch så är risken att det dröjer innan du får svar från någon som känner till ditt redigeringsprogram. Så ett par tips. Har du besökt användarforumet för FC? Har du försökt hitta någon i din närhet som använder samma program som du? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverscreen Posted December 21, 2017 Share Posted December 21, 2017 Vilken version av FC använder du? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts