Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

ja det såg väll ganska bra ut förutom håret lite då och då men jag tycker att det va lite tråkigt att ni bara typ färgade bakgrunden och la till lite cool text :/ det som verkligen är kul och svårt med green screen är ju att kunna klippa in sig vart fan som helst :) så gör gärna det nästa gång : P

Postad

Jag hittade videon och jag gillade låten så mycket att jag tyckte att jag måste kommentera den. Skön låt alltså!! Ang. Greenscreenen så var den bra, men ni hade kunnat lägga dit några bilder istället, det skulle ha blivit enformigt om inte er låt varit så bra.

Postad
Helt ok men det var rätt enformigt. Som cutecat sa: du kunde gjort mer än lite skojig text och en färgad bakgrund.:)

Testa sig fram är det bästa!

Inte för att bryta stämningen men han gjorde ett test på greenscreen och det vart ganska bra. Att göra mer än så t.ex. klippa in sig i en riktig bakgrund är mycket svårare än vad man kan tro. Viktiga faktorer att tänka på är att vart ljuset ska falla, vinklar och färgkorrigering. Vitt vad jag vet så har ja inte sett nått bättre resultat av dig Quantum så innan du säger att du "kunde" gjort bättre så bevisa själv att du kan det och visa hur det ska se ut.

Annars såg det bra ut VresarN

//Raw:)

Postad

men vafan Raw vi försökte bara ge lite tips... vi sa aldrig att vi kunde göra bättre vi tyckte bara att han kunde ju testa sig på det lite svårare (som även e det som e så sjukt roliga med greenscreen) lite som en påminelse till nästa gång liksom. inte för att såga ner eller nått.

Postad

Jag försökte bara ur betraktarens ögon säga vad jag såg och vad jag tyckte var mer eller mindre bra! Om vi bara sa: "bra bra!" till alla filmer och inte sa vad som kan bli bättre så utvecklas man ju inte!;)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...