Filip Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Såg The butterfly effect och måste säga att den var riktigt bra. Men jag har för mig att den blivit rätt sågad av kritiker. Nu såg jag directors cut-versionen och den kanske är bättre än "hollywood"-versionen...får ta och se den snart.. Vad tycker ni om filmen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruzito Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Jag tycker den var förvånande bra! Hade inte förväntat mig att den skulle va nåt speciellt. Men det tycker iaf jag den va! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anstalter Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 Den var riktigt bra men det roliga var att jag såg den hemma på DVD och slutet var helt annat än på den man såg på bion. PÅ bion slutar det att dom går på varandera på stan och ler lite sen går dom iväg och blir lyckliga men på den versionen jag hade hemma åkte han tillbacka när han var i sin mammas mage och gjorde självmord så hon fick ett missfall igen...... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
street Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 ok spoilervarning på den här tråden 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandan Posted October 10, 2004 Share Posted October 10, 2004 Neee, den var beige. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonkanon Posted October 10, 2004 Share Posted October 10, 2004 Mycket bra spoilervarning och dold text. Uppskattas... Men nu blev jag nyfiken på hur man gör den dolda texten, rent tekniskt. Förlåt att jag avvek från ämnet. Tyckte filmen var helt ok! Så nu blev det lite relevant. jon 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted October 10, 2004 Share Posted October 10, 2004 Off Topic: Du kan se de olika vB koderna HÄR. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwagang Posted October 24, 2004 Share Posted October 24, 2004 Jag tyckte den var helt ok (sett DVD-versionen) -ordentligt otäck på sina ställen- -jag hade ganska låga förväntningar mvh/Hwagang 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted October 30, 2004 Share Posted October 30, 2004 Jag hade också låga förväntningar, och blev verkligen överaskad över att den var så pass bra, och enligt mig väl igenomtänkt... Man kanske inte ser allt först men tänker man på det, så går det i hop även om man tycker att det inte gör det först... Ja nu flummar jag ur här.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts