Gå till innehåll

Butterfly effect


Filip

Recommended Posts

Såg The butterfly effect och måste säga att den var riktigt bra. Men jag har för mig att den blivit rätt sågad av kritiker. Nu såg jag directors cut-versionen och den kanske är bättre än "hollywood"-versionen...får ta och se den snart.. Vad tycker ni om filmen?

Länk till kommentar
Share on other sites

Den var riktigt bra men det roliga var att jag såg den hemma på DVD och slutet var helt annat än på den man såg på bion.

PÅ bion slutar det att dom går på varandera på stan och ler lite sen går dom iväg och blir lyckliga men på den versionen jag hade hemma åkte han tillbacka när han var i sin mammas mage och gjorde självmord så hon fick ett missfall igen......

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Jag hade också låga förväntningar, och blev verkligen överaskad över att den var så pass bra, och enligt mig väl igenomtänkt... Man kanske inte ser allt först men tänker man på det, så går det i hop även om man tycker att det inte gör det först... Ja nu flummar jag ur här..

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...