Mega99 Postad 23 september 2008 Postad 23 september 2008 Faktum är att det har faktiskt inte alltid betytt dåligt. Det finns skrifter från 300 f.k som visar att "dåligt" var något "excentriskt". Sen kommer den där obligatoriska du-är-ful-dissen, förstås, eftersom du endast har fjun nere i brallorna än så länge. Så, din 15-årige fekalieförtärande scrotumliknande skinnråtta, skippa pubisdissarna. Ditt pubertala sinnestillstånd lyser igenom och lämnar ett sorgligt spår efter sig. Haha, ja, du måste ha rejält med vänner :P Bara det faktum att du tog åt dig såpass mycket säger ju en hel del om hur rätt jag var med min kommentar. Och snacket om 'Dåligt' har du misslyckats att hänga med i. Bättre lycka nästa gång. Låt bli att kommentera om du inte har något vettigt och relevant att säga nu. Respektera trådskaparen. 0 Citera
Linusss Postad 23 september 2008 Postad 23 september 2008 Mega99, sluta sparka boll med dig själv nu. Börjar bli obehagligt. 0 Citera
Fabrikfilm Postad 23 september 2008 Postad 23 september 2008 Mega99, varför är det konstigt om man tar åt sig av att någon påstår att man är riktigt ful? Ja, du börjar bli obehaglig. Stick och brinn. För att inte vara för OT, bra filmat. Säger inte så mycket, men jag skulle vilja se filmen. 0 Citera
Mega99 Postad 23 september 2008 Postad 23 september 2008 Mega99, varför är det konstigt om man tar åt sig av att någon påstår att man är riktigt ful? Ja, du börjar bli obehaglig. Stick och brinn. För att inte vara för OT, bra filmat. Säger inte så mycket, men jag skulle vilja se filmen. Jag syftade på det faktum att han kommer och skriver saker helt utan relevans till tråden, och skitsnack är något jag har nolltolerans för. Jag tycker det är respektlöst mot bland annat trådskaparen och oss andra som tar ämnet seriöst. 0 Citera
Fabrikfilm Postad 23 september 2008 Postad 23 september 2008 Jag syftade på det faktum att han kommer och skriver saker helt utan relevans till tråden, och skitsnack är något jag har nolltolerans för. Jag tycker det är respektlöst mot bland annat trådskaparen och oss andra som tar ämnet seriöst. Så det är inte respektlöst och utan relevans till tråden att kalla någon för "riktigt ful"? Iaf kommer jag nog inte att fortsätta denna diskussion pga OT. 0 Citera
Mega99 Postad 23 september 2008 Postad 23 september 2008 Så det är inte respektlöst och utan relevans till tråden att kalla någon för "riktigt ful"? Iaf kommer jag nog inte att fortsätta denna diskussion pga OT. Ja, jag tycker vi lägger ner detta nu och håller oss till ämnet. Erkänner även att mitt beteende gentemot Mårten inte precis hjälpt situationen. Ang. filmen så tycker jag att han behöver få mer gjort innan han laddar upp. Det händer ju att man ibland blir för ivrig och vill dela med sig av vad man har (och vad man inte har). 0 Citera
Martin Öberg Postad 23 september 2008 Postad 23 september 2008 Va, Martin Öberg. Jag har inte gjort nåt!? ;) 0 Citera
JRvideo Postad 24 september 2008 Postad 24 september 2008 Wow, wannabe-smart? :P Detta är ingen film, det är småklipp som filmats på 10 minuter/en kvart och som endast är här för att promota hans upcoming film... Varför inte bara promota ditt projekt i FilmCafé forumet? Starta en produktionsdagbok, eller vafan, varför inte bara VÄNTA TILLS DU HAR NÅGOT ATT VISA UPP? Jaga tycker du ska ha en varning som (skriker) åt folk att det de har är skit och ingenting, grabben som gjort det här blir ju ledsen förstår du väl, du ger inte kritik, du kastar skit. Inge hjälp, bara stjälp. Admin kan gott låsa tråden tycker jag... 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 24 september 2008 Postad 24 september 2008 Tråden har spårat ur fullkomligt och Mårten Öberg (obs, inte Martin Öberg) är nu förmodererad medlem då han inte verkar ha något vettigt att komma med (Läs: forumtroll). Mega99 är varnad för personangrepp och ovårdat språk och fortsatt tjafs i tråden kommer leda okortat till fler varningar. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.