premierepro Postad 8 september 2008 Postad 8 september 2008 Jag och min brorsa gjorde en film som fick heta ödet. Min bror är spelar alla roller i filmen. Jag har filmat med en sony z1 o klippt i ppro cs3 o färgkorrigerat i after effects. Here is da länk: 0 Citera
metroo Postad 8 september 2008 Postad 8 september 2008 Vad för kamera? Grym kvalite! I övrigt vet jag faktiskt inte vad jag ska säga om den, riktigt... 0 Citera
premierepro Postad 9 september 2008 Författare Postad 9 september 2008 filmen e oseriös o kameran e sony hvr-z1 :) 0 Citera
AbbeLabbe92 Postad 9 september 2008 Postad 9 september 2008 jag gillar den. stilen ä så sjön och specielt din brorsa:P det var bara pistolskottet i slutet som föstörde det. det lät så dåligt. men annars bra. Abbe 0 Citera
Martin Öberg Postad 9 september 2008 Postad 9 september 2008 filmen e oseriös o kameran e sony hvr-z1 :) Hur fan!? Hur va... *""#¤¤#%&. Det är ju fan guld för er! Ni har ju värsta kameran. Tappa inte! Vem lånar ni av? 0 Citera
Cherry Postad 9 september 2008 Postad 9 september 2008 Hur fan!? Hur va... *""#¤¤#%&. Det är ju fan guld för er! Ni har ju värsta kameran. Tappa inte! Vem lånar ni av? Lånar dom alls? ;) 0 Citera
premierepro Postad 9 september 2008 Författare Postad 9 september 2008 jag gor sma kortfilmer ibland mest for att ha nat att gora. jag ska gora en serios langfilm snart. kameran e familjens. min pappa kanar mycket pa sitt jobb thats why vi har en san dyr kamera xD 0 Citera
DanneMan Postad 10 september 2008 Postad 10 september 2008 Riktigt bra.. kollar kidsfilmer här ibland men det mesta är ju skit.. Ville spelar ju riktigt bra.. talang tycker jag.. skulle vilja se mer av Oboj and love... 0 Citera
premierepro Postad 11 september 2008 Författare Postad 11 september 2008 Oboy and love ska vi filma om pågrund av att jag och några andra tyckte att emil (han som spelar huvudrollen) är lite stel och dålig skådespelare. Först trodde jag att du typ spionera min brorsa för du visste vad han heter men kom på att jag skrivit det i eftertexten xD. 0 Citera
Johankan Postad 11 september 2008 Postad 11 september 2008 Fan va bra!!! Ett par riktigt läckra repliker levererade med tyngd och härlig distans!! Imponerad är jag. Johan 0 Citera
Anarchos Postad 12 september 2008 Postad 12 september 2008 Haha van fan! Synd att man inte kan se med ljud här, får vänta tills jag kommer hem. :P 0 Citera
Film Anton Postad 19 september 2008 Postad 19 september 2008 najs kvalla! :), bra skådespeleri med :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.