Dawey Posted September 2, 2004 Posted September 2, 2004 Hur ser livet ut efter OS. Har det gått till samma gamla vanliga, eller är ni lyckligare eller mer frustrerade? Lite både och här! 0 Quote
orange Posted September 3, 2004 Posted September 3, 2004 Det har gått till samma gammla vanliga, men jag är besviken på många, eller vad kan man begära från ett land så litet som Sverige... Men de gav oss så många hopp om medaljer inför OS och i början så det är därför man är besviken... 0 Quote
lilla_farbrorn Posted September 3, 2004 Posted September 3, 2004 men.. 5 os-guld är väl inte dåligt? det blev väl det högsta resultatet på många år. Synd att in J-O vann bara. Sportevenemang är sånt som kommer och går. Man blir sur/glad över resultatet men nästa dag är allt glömt. 0 Quote
orange Posted September 5, 2004 Posted September 5, 2004 nej det är inte dålig, men man hade större förhoppningar för tv spekulerade hela tiden och med tex. J-O så var det mycket stort ståhej, men så gick det inte... 0 Quote
Twizz Posted September 5, 2004 Posted September 5, 2004 Jag kollade mycket mer än jag hade tänkt från början. Och nej jag saknar det inte alls. Tycker det är skönt att det är över. Synd bara att world cup kom dirket på. Hade varit bättre att göra lite egna grejer. 0 Quote
lilla_farbrorn Posted September 5, 2004 Posted September 5, 2004 men orange.. Ingen trodde J-O skulle lyckas, det var ståhej över att han kom så långt som till semifinal. Han är ju en gammal alkoholiserad gubbstrutt, otroligt att han kan vinna över en ung liten kines. 0 Quote
Quentrix Posted September 10, 2004 Posted September 10, 2004 Jag tycker att sport är: JÄTTETRÅKIGT! 0 Quote
Christian van Caine Posted September 24, 2004 Posted September 24, 2004 OS? Gick det ett sånt säger ni!? ;) Har aldrig, undantaget kampsport, gillat sport överhuvudtaget. Tittade lite på höjdhopp hos mina föräldrar nån minut, men det var så mördande tråkigt så jag gick & detaljstuderade sprickorna i altanen istället :-) 0 Quote
jonkanon Posted September 24, 2004 Posted September 24, 2004 Jag är lite av en sporthatare och gillar inte alls när det svämmar över på det där viset i media. Inget emot att andra tittar direkt men skulle önska samma kaliber på film under någon gång då och då. Satsa samma budget för visningsrätt och kör film i alla kanaler från tidig morgon till sen kväll. Olika genres och olika nationalitet. Och av dem som gillar sport så finns det väl många som också gillar film. Så för dem skulle det ju bara bli ännu bättre. tack för mig, jon "alla som tittar på sport är inte idioter... men alla idioter tittar på sport.":) 0 Quote
Recommended Posts