Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej

Här är några korta scener jag gjorde för en Photoshop/After Effects tävling. Allt är gjort i After Effects och Photoshop, förutom huvudet som är modelerat i 3dsmax. Har även använt Trapcodes Particular i alla scener. Måste bara älska den pluginen.

HD Version

eller youtube

Postad

Snyggt.

Skulle du kunna berätta lite hur du gör skärpedjupet med particular? Har inte pluginet själv, men trixat lite i det. Är det lens blur med någon sorts z-depth-matte eller har du bara använt kamerans depth of field?

Postad
Snyggt.

Skulle du kunna berätta lite hur du gör skärpedjupet med particular? Har inte pluginet själv, men trixat lite i det. Är det lens blur med någon sorts z-depth-matte eller har du bara använt kamerans depth of field?

Skärpedljupet har jag inte gjort med particular, det är en blanding av AE:s kamera Dof, och Frishlufts Out of Fucus och Box blur,

Postad
snyggt! "Simpelt" precis som man vill ha det! Fast den sista :) Rörliga bilder och reklam för photoshop.. Går inte riktigt ihop ;)

Hej Megawatti

Undrar varför du inte gillar den sista bilden (pack shot) eller vad det heter. Jag ser inget fel i den. Smak sak eller estetiskt fel???

Tack på förhand

Btw, suveränt material!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...