Kapten Buse Postad 31 mars 2008 Postad 31 mars 2008 Hej Här är några korta scener jag gjorde för en Photoshop/After Effects tävling. Allt är gjort i After Effects och Photoshop, förutom huvudet som är modelerat i 3dsmax. Har även använt Trapcodes Particular i alla scener. Måste bara älska den pluginen. HD Version eller youtube 0 Citera
megawatti Postad 31 mars 2008 Postad 31 mars 2008 snyggt! "Simpelt" precis som man vill ha det! Fast den sista :) Rörliga bilder och reklam för photoshop.. Går inte riktigt ihop ;) 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 31 mars 2008 Postad 31 mars 2008 Snyggt. Skulle du kunna berätta lite hur du gör skärpedjupet med particular? Har inte pluginet själv, men trixat lite i det. Är det lens blur med någon sorts z-depth-matte eller har du bara använt kamerans depth of field? 0 Citera
Kapten Buse Postad 1 april 2008 Författare Postad 1 april 2008 Snyggt. Skulle du kunna berätta lite hur du gör skärpedjupet med particular? Har inte pluginet själv, men trixat lite i det. Är det lens blur med någon sorts z-depth-matte eller har du bara använt kamerans depth of field? Skärpedljupet har jag inte gjort med particular, det är en blanding av AE:s kamera Dof, och Frishlufts Out of Fucus och Box blur, 0 Citera
Nicke_92 Postad 5 april 2008 Postad 5 april 2008 Fan vad bra! skulle funka som riktig reklam! gillade ansiktet med snön, kändes klassisk tv-spels reklam. 0 Citera
Danell Postad 12 april 2008 Postad 12 april 2008 Appålder! Haha, det verkar bara va jag som inte får till det med riktigt snygg DOP i AE:( 0 Citera
JRvideo Postad 13 april 2008 Postad 13 april 2008 snyggt! "Simpelt" precis som man vill ha det! Fast den sista :) Rörliga bilder och reklam för photoshop.. Går inte riktigt ihop ;) Hej Megawatti Undrar varför du inte gillar den sista bilden (pack shot) eller vad det heter. Jag ser inget fel i den. Smak sak eller estetiskt fel??? Tack på förhand Btw, suveränt material! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.