Ekeberg Postad 19 mars 2008 Postad 19 mars 2008 Reklamfilm åt det påhittade sportmärket FKB. 0 Citera
Martin Öberg Postad 19 mars 2008 Postad 19 mars 2008 Det var snyggt gjort, bra filmat och skådespelarna gjorde bra ifrån sig. Kanske lite lång bara...eller ja, jag vet inte. 0 Citera
Ekeberg Postad 19 mars 2008 Författare Postad 19 mars 2008 Det var snyggt gjort, bra filmat och skådespelarna gjorde bra ifrån sig. Kanske lite lång bara...eller ja, jag vet inte. Jo, för visso. Men det var absolut nödvändigt att filmen synkade med låten, "would you go to bed with me" osv, samtidigt så ville vi att matchscenerna skulle vara den dominerande delen av filmen. Så längden var nödvändig om man säger så. hej, tack för kommentaren 0 Citera
Nicke_92 Postad 20 mars 2008 Postad 20 mars 2008 Känndes väldigt sportreklam kan man då säga iallafall. 0 Citera
Ekeberg Postad 22 mars 2008 Författare Postad 22 mars 2008 Känndes väldigt sportreklam kan man då säga iallafall. jo, det är ju lite meningen 0 Citera
rsh Postad 23 mars 2008 Postad 23 mars 2008 Bra vinklar/klippning... Syns att ni lagt ner mycket jobb. 0 Citera
Ekeberg Postad 30 mars 2008 Författare Postad 30 mars 2008 Bra vinklar/klippning... Syns att ni lagt ner mycket jobb. tack, ja det var mycket mek med att få bollen att synka med nästa klipp 0 Citera
metroo Postad 1 april 2008 Postad 1 april 2008 Grymt, grymt, grymt snyggt faktiskt. Vart riktigt imponerad. 0 Citera
fossen Postad 4 april 2008 Postad 4 april 2008 Bra gjort! Snygga vinklar och bra redigerat. Tyckte det stog ''FBK'' hockeylaget alltså, så jag fattade inte vad det hade med hockey att göra :P. //fossen 0 Citera
Ekeberg Postad 4 april 2008 Författare Postad 4 april 2008 Bra gjort! Snygga vinklar och bra redigerat. Tyckte det stog ''FBK'' hockeylaget alltså, så jag fattade inte vad det hade med hockey att göra :P. //fossen Haha okej, de är en hyllning till "flippare kör bara", ett utryck som vi verkligen fastnade för, och som passar till reklamfilmens helhet. 0 Citera
Steiwerd Postad 5 april 2008 Postad 5 april 2008 Tyckte den var kanske oprofessionell, inte alls så yrkesmässig som jag väntat mig. Så på min nya forum-reklamfilm istället, så ser du hur det ska gå till. http://www.youtube.com/watch?v=SsKL2rxa5mU 0 Citera
metroo Postad 5 april 2008 Postad 5 april 2008 Tyckte den var kanske oprofessionell, inte alls så yrkesmässig som jag väntat mig. Så på min nya forum-reklamfilm istället, så ser du hur det ska gå till. http://www.youtube.com/watch?v=SsKL2rxa5mU Pinsamt att du är så löjlig. Det är inte ens roligt. Du tror väl inte själv att det där är bättre än fotbollsreklamen? 0 Citera
barnholdt Postad 5 april 2008 Postad 5 april 2008 Bra jobbat, tyckte om den första minuten trotts att jag är kronisk sport hatare. Något för lång så ni tappa mig cirka halvvägs. Efter det så upphörde mitt aktiva tittande även om jag såg den till slutet. Härliga klipp, snygga vinklar och aktivt. 0 Citera
Ekeberg Postad 5 april 2008 Författare Postad 5 april 2008 Den borde få VG+ I vilken kurs då? Dessutom har du med all rätt att kritisera den, men jag tycker det är onödigt att värdera ett betyg sådär, även om det var ett bra betyg! screw you noob 0 Citera
Steiwerd Postad 5 april 2008 Postad 5 april 2008 I vilken kurs då? Dessutom har du med all rätt att kritisera den, men jag tycker det är onödigt att värdera ett betyg sådär, även om det var ett bra betyg! screw you noob Den borde fått IG. Bättre? 1 Citera
jmalmsten Postad 5 april 2008 Postad 5 april 2008 riktigt snyggt gjort... ska jag peta riktigt mycket så kanske jag inte var helt nöjd med färgerna... och längden... men då ska jag peta riktigt onödigt mycket... tummen upp! 0 Citera
Steiwerd Postad 5 april 2008 Postad 5 april 2008 Opassande musik, hackigt flyt, dåligt skådespeleri, opassande budskap i reklamfilm, allmänt oprofessionell. Nä, gör om. 0 Citera
ODDNAME Postad 5 april 2008 Postad 5 april 2008 Enda som behöver göras om är Steiwerds pinsamma film, att ens jämföra den med trådkskaparens film är ju bara humor. =) Och som alltid vet "proffset" inte vad han talar om dessutom. Han måste ha sett sin egna film och kommenterat den ;) För reklamfilmen var bra. 0 Citera
Film smurfen Postad 6 april 2008 Postad 6 april 2008 Äntligen en reklamfilm som någon har lagt ned lite arbete på iallafall. :p Gillade fotot, stämmningen, musiken och texterna. Mycket snyggt. :D Steiwerd, du är inte så professionell du själv. Faktiskt tror jag inte du kan ett smack om det du påstår du kan, du beter dig som en idiot som tror han är bättre än alla vilket är mkt irriterande. Gör oss en tjänst och skärp till dig och bättra din attityd. ;) 0 Citera
Josse Postad 6 april 2008 Postad 6 april 2008 Yeah well I really liked the show and it was WAIT A MINUTE!! Rätta mig om jag har fel men har ni inte tagit hela koreografin och allting från den där reklamfilmen för Nike eller vad sjutton det nu är, den med Edgar Davis och en massa andra kända fotbollsspelare? Nåväl, den var riktigt läcker i vilket fall som helst. Möjligen att ljuset/kontrasterna känns lite skumma, men men. Bra jobbat, underhållande. 0 Citera
Nicke_92 Postad 9 april 2008 Postad 9 april 2008 I vilken kurs då? Dessutom har du med all rätt att kritisera den, men jag tycker det är onödigt att värdera ett betyg sådär, även om det var ett bra betyg! screw you noob hade tråkigt och bestämde mig för att betygsätta, och vad gäller "noobighet" så är det inte så proffsigt och stilfullt att säga "screw you noob" 0 Citera
Ekeberg Postad 11 april 2008 Författare Postad 11 april 2008 hade tråkigt och bestämde mig för att betygsätta, och vad gäller "noobighet" så är det inte så proffsigt och stilfullt att säga "screw you noob" Men Cleyton, jag hatar verkligen folk utan humor. 0 Citera
thesnowboarders Postad 12 april 2008 Postad 12 april 2008 Du har gjort det igen! Grymt snygg koregrafi, snygga vinklar, perfekt musik. Har sett att många har klagat på längden på reklamen, men om man kollar på olika original reklamer så är vissa faktiskt så långa. En annan snygg sak som jag inte vet om du tänkte på var att när spelarna hade kommit ut från skolan så skakade kameran när du sprang med den vilket gav en kraftfull känsla :) Keep it up! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.