Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nu är ju 2007 snart slut, så det är dags för den årliga bästa-listan.

Bästa skådis:

Och de nominerade ÄR:

Hugh Jackman för The Fountain

Viggo Mortensen för Eastern Promises

Vinnare:

Hugh Jackman

Bästa skådespelerska:

Vinnare:

Marion Cotillard för La Vie En Rose

Bästa regi:

Och de nominerade ÄR:

David Cronenberg för Eastern Promises

Darren Aronofsky för The Fountain

Vinnare:

Darren Aronofsky

Bästa film:

Och de nominerade ÄR:

The Fountain

Eastern Promises

Vinnaren är:

The Fountain.

Visst, pretentiöst som fan, men vem bryr sig när det är så jävla vackert och bra!

Årets DVD-utgåva:

Blade Runner

Årets största överraskning:

Knocked up. Överraskande bra helt enkelt.

Årets dokumentär:

Har inte sett Sicko som fått så mycket beröm, så min vinnare blir:

The King of Kong.

Årets sämsta film:

Epic Movie....Helt klart. Jag kan inte förstå hur någon kan göra en så dålig film. Det som är ännu mer svårt att förstå är hur de FICK göra den.

Årets besvikelse:

Leo....

Postad

Av dom jag sett

Bästa skådis:

Mark Wahlberg, Gerard Butler och Stephen Graham

Bästa film:

Shooter och This is England

Årets sämsta film:

Gangster

Årets besvikelse:

Du levande

Postad

Bästa film:

Shooter

ok, vet att smaken är som baken men shooter kan man väll ändå inte få till den bästa?! ok, den var långt ifrån den sämsta men bäst, nja! kändes som att man ville försöka göra en Bourne film men kom aldrig riktigt upp i den klassen!

är generellt emot att tävla om vilken film som är ensam bäst då smaken som sagt är som baken.

Postad
ok, vet att smaken är som baken men shooter kan man väll ändå inte få till den bästa?! ok, den var långt ifrån den sämsta men bäst, nja! kändes som att man ville försöka göra en Bourne film men kom aldrig riktigt upp i den klassen!

är generellt emot att tävla om vilken film som är ensam bäst då smaken som sagt är som baken.

kanske inte den bästa, men den är jävligt bra!

Postad

Notera att det är av dom jag har sett, jag har inte sett alla filmer som kom 2007, Shooter och This is England är dom bästa utav dom. Shooter gillade jag fram till slutet då jag hellre hade sett att han inte tog nån hämnd(kommer knappt ihåg vad som hände, men nåt sånt tror jag att det va) men den slår allt annan skit jag har sett från 2007 så därför hamnar den högst upp.

Postad

Inte för att klaga på någon filmsmak, men förstår inte riktigt hur någon kan gilla Shooter. Den var nåt av det sämsta jag sett (när det kommer till hollywood action).

_nemo_: Du gillar The Fountain va? =)

Årets bästa för mig vet jag inte riktigt, kanske Children Of Men (men kom den ut i år?).

Postad

Har inte sett Epic movie än men jag kan inte i mina vildaste fantasier tänka mig att den är sämre än Postal?

Någon som sett båda och vill dela med sig av sina åsikter?:)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...