Terzy Postad 16 november 2007 Postad 16 november 2007 Skola: PowerHouse Utbildning: TV Namn: Min mörka sida Typ: Kortfilm SKA DU SE FILMEN SÅ LÄMNA EN KOMMENTAR... http://www.youtube.com/watch?v=QorWlHq_jdM 0 Citera
beta75 Postad 16 november 2007 Postad 16 november 2007 Vad ska man säga. Jag förstod inte riktigt vad den mörka sidan var. Var det att han ville spöa folk som ber om hjälp eller? I så fall framgick det inte varför... Skulle kanske haft en tempoändring i musiken är det började hända grejor. /KN 0 Citera
Flammox Postad 17 november 2007 Postad 17 november 2007 Förstod heller inte riktigt vad den handlade om och inte riktigt vad slutet innebar. Allt var däremot väldigt snyggt filmat - färgerna var bra och naturtrogna och musiken passade till landskapet på något sätt. Men vad var det för antydning i de sista närbilderna och var misshandeln bara en tanke som killen fick? /Anton 0 Citera
Nicke_92 Postad 17 november 2007 Postad 17 november 2007 snyggt filmat lite ointressant annars 0 Citera
jernby film Postad 17 november 2007 Postad 17 november 2007 snyggt filmat som sagt, tittaren får fundera lite ;) /nils 0 Citera
vilcans Postad 17 november 2007 Postad 17 november 2007 Snyggt foto, men inte så mycket mer tyvärr. 0 Citera
Linusss Postad 18 november 2007 Postad 18 november 2007 Kan någon förklara vad som var snyggt filmat. Btw, jag tittade på den i firefox, kanske blir annorlunda i internet explorer. 0 Citera
Team_fagott Postad 18 november 2007 Postad 18 november 2007 Zoom ä rnågt man ska vara försiktig med. Tycker den är väldigt omotiverad i början. Jag återkommer när jag vaknat....söndagsfukost mumma..... 0 Citera
Terzy Postad 19 november 2007 Författare Postad 19 november 2007 Vist ideen till filmen kom vi bara på snabbt för vi hade rätt hård deadline...! =) 0 Citera
beta75 Postad 20 november 2007 Postad 20 november 2007 Men om man har en hård deadline så får man ju anpassa storyn efter vad man hinner med. Det är ju ingen idé att försöka göra en film som inte hinner bli klar. Om du hade haft mer tid, vad hade du gjort annorlunda? /KN 0 Citera
JRvideo Postad 20 november 2007 Postad 20 november 2007 Fint foto som så många har sagt redan. Sen tyckte iaf jag att när filmen skiftar i färg eller "blinkar" i takt med musiken så är den inte i takt. Känns som att blinket först följer giattaren i filmen, sen takten...Gör att man vaknar upp ur sin film dvala, hjärnan hänge inte och filmen tappar sitt flyt... Skådisarna var hyfsat trovärdiga, inte alls så där b som det lätt kan se ut. 0 Citera
Terzy Postad 8 december 2007 Författare Postad 8 december 2007 Tack så mycket... Vi kommer snart ut med en ny film där vi har rediga skådespelare och ett större projekt... Men när vi expoterar den så fattas det delar... någon tekniskt fel vi ska kolla upp under veckan... MVH Jonas 0 Citera
Pirat Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Ganska trist foto tycker jag. Jag blir uttråkad av att se nån sitta på en bro i hundra olika vinklar. Det känns lite överflödigt att köra närbilder på någon som dricker ur en burk. Alla vet redan hur man dricker ur en burk. Ingen vidare story heller. Men fortsätt jobba så släpper det nog. lycka till med nästa projekt. 0 Citera
DDeridex Postad 9 december 2007 Postad 9 december 2007 Hmmm.. Det var snyggt filmat men med lite onödiga effekter. Jag blev inte alls gripen av karaktärens misär som jag tror ni försökt framställa. Att göra något gripande är alltid mycket svårare än att göra något som är roligt så fortsätt så kommer säkert försök 2 eller 3 att bli riktigt bra. Just det, att filma hans ovårdade skägg är som att se mig själv i spegeln en fredagseftermiddag för jag orkar bara raka mig en gång i veckan ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.