Oliver Sundström Postad 25 juli 2005 Postad 25 juli 2005 får inte häller länken att funka men den värkar bra 0 Citera
ProZ Postad 6 februari 2006 Författare Postad 6 februari 2006 Kanske är ca ett år försent, hade totalt glömt bort denna sida. Men för er som fortfarande vill se denna grymt överspelade busaction film kan gå in på http://www.philipolsson.com/film/vald/slapfight-2/ . Bättre sent än aldrig som de visa brukar säga. När ni ändåså är igång så kan ni spana in min busiga videoblogg, minst lika cp fast utan pang pang ;) Ha det bäst! 0 Citera
Danell Postad 7 februari 2006 Postad 7 februari 2006 Haha... ligger den gamla filmen här. Äh. Lika kul som alltid men skulle vilja se nått nytt nu! 0 Citera
_nemo_ Postad 7 februari 2006 Postad 7 februari 2006 riktigt snyggt och underhållande, som gammal mangaälskare så gillade jag speciellt , hur-man-nu-förklarar-de-men-ni-vet-vad-effekten. 0 Citera
Pandan Postad 12 februari 2006 Postad 12 februari 2006 Den här filmen äger allt på forumet, estetiskt perfekt i sin egen klass där den inte är djup, försöker inte vara djup, utan är så slapstick, ytlig och otroligt kul som den bara kan vara. Grymt bra jobbat. 0 Citera
Disco Volante Postad 13 februari 2006 Postad 13 februari 2006 Haha den här var riktigt skön! ;) Bra jobbat! 0 Citera
qwertyunion Postad 23 februari 2006 Postad 23 februari 2006 asball! underhållning på topp! ^^ 0 Citera
yooonis Postad 4 mars 2006 Postad 4 mars 2006 Tjena! Assgo film! Skitbra! Effekterna övertygar enormt, vi ska snart själva dra ut o göra en krigsfilm me mycket pang-pang o undrar var du fått tag i pluginsen, nåra tips? Explosioserna, röken, dom coola vortex-effekterna, vore grymt tacksam för tips! Keep on rolling! //Yonis 0 Citera
yarrik112 Postad 8 mars 2006 Postad 8 mars 2006 Jag får inget ljud i filmen =/ har provat massa olika codecs men funkar inte. kan man inte tanka hem filmen? 0 Citera
Spartacus Postad 9 mars 2006 Postad 9 mars 2006 Grymt snygga specialeffekter! Det mixat med eran humor är riktigt lyckat. Keep it up! 0 Citera
Maxxor Postad 10 mars 2006 Postad 10 mars 2006 [citat=ProZ]http://www.philipolsson.com/kassslap2.jpg (pruttig bild, men ni har ju ändrat lite regler sen jag var här sist så bättre än inget) http://www.philipolsson.com/film/vald/slapfight-2/ Här är en liten rulle jag gjorde för ett tag sedan, inget seriöst. Men det är seriöst med ös ;) (oj där fick jag till den) Det är så här bra handlingen blir om man inte har manus förresten hehe, ladda hem den och koppla av utan att tänka till för mycket. För att riktigt njuta utav den måste du kunna uppskatta den fina konsten av överspel. Du behöver Flash 8 för att få nån bild. (Denna film är gammal, uppdaterade bara då jag såg att hela 2 personer ville se den.)[/citat] Jag har nu sett din film och jag är riktigt imponerad på hur fint gjord den är... Jag undrar nu vad du använder för kamera, vilka program du använder dig av när du redigerar och gör skotteffekterna m.m.' //Robin 0 Citera
Sebastihan Postad 13 mars 2006 Postad 13 mars 2006 Jag måste få reda på hur ni gör era mynnings rökar så jeffla snygga :O;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.