jernby film Postad 6 augusti 2007 Författare Postad 6 augusti 2007 Då ska man använda en sån här vanlig enkel konservöppnare av vridmodell. http://www.sr.se/p3/puttepunsch/images/konserv2m.gif ENKEL KONSERVÖPPNARE AV VRIDMODELL, vadå enkel??? Självmordredskap för den blodtörstige /nils 0 Citera
Simon W Postad 7 augusti 2007 Postad 7 augusti 2007 ENKEL KONSERVÖPPNARE AV VRIDMODELL, vadå enkel??? Självmordredskap för den blodtörstige /nils Hur ohändig är du egentligen? ;) Eller handlar allt du skriver bara om att vara okonventionell? 0 Citera
jernby film Postad 7 augusti 2007 Författare Postad 7 augusti 2007 Hur ohändig är du egentligen? ;) Eller handlar allt du skriver bara om att vara okonventionell? Allt handlar om din fete söte katt, är det din katt? ;) Okonventionell öppna plastförpackningar från Microsoft? Jaha /nils 0 Citera
Simon W Postad 7 augusti 2007 Postad 7 augusti 2007 Det är inte min katt, och den är inte fet. Har bara munnen full med kommentarer som är bäst att hålla inne. :) 0 Citera
Delta one Postad 7 augusti 2007 Postad 7 augusti 2007 Måste bara säga att jag tycker att den här tråden verkar lite IQ befriad xD ta inte illa upp nån:p lättaste sättet att öppna förpackningen är väll bara att ta en mattkniv och göra ett snitt sen slita av resten :p så gör jag iaf ... 0 Citera
Simon W Postad 7 augusti 2007 Postad 7 augusti 2007 Måste bara säga att jag tycker att den här tråden verkar lite IQ befriad xD ta inte illa upp nån:p lättaste sättet att öppna förpackningen är väll bara att ta en mattkniv och göra ett snitt sen slita av resten :p så gör jag iaf ... Precis. Du tog orden ur munnen på kissemissen. 0 Citera
Java ex Machina Postad 7 augusti 2007 Postad 7 augusti 2007 Måste bara säga att jag tycker att den här tråden verkar lite IQ befriad xD ta inte illa upp nån:p lättaste sättet att öppna förpackningen är väll bara att ta en mattkniv och göra ett snitt sen slita av resten :p så gör jag iaf ... Men mattknivar är ju förbjudna på flygplan sedan 9/11. duh, vadå IQ-befriad? :e 0 Citera
carbe Postad 7 augusti 2007 Postad 7 augusti 2007 "Årets nördigaste diskussion" :) Det borde bli en ny utmärkelse. ;) 0 Citera
jernby film Postad 8 augusti 2007 Författare Postad 8 augusti 2007 "Årets nördigaste diskussion" :) Men viktig för oss som inte vet så mycket om praktska grejer. Om man käkar en biff stickar man gaffeln i ögat. Vanligt misstag ;) /nils 0 Citera
Delta one Postad 11 augusti 2007 Postad 11 augusti 2007 Men mattknivar är ju förbjudna på flygplan sedan 9/11. duh, vadå IQ-befriad? :e Varför öppna den på ett flygplan? kan du inte hålla dej tills du kommit hem? Ja IQ befriad xD 0 Citera
jernby film Postad 25 december 2007 Författare Postad 25 december 2007 Har ni lyckats öppna julklapparna utan hjälp av motorsåg. Tänk på all skit ni köpt på elgiganten ska lämnas tillbaka ;) /nils 0 Citera
auric Postad 25 december 2007 Postad 25 december 2007 plastförpakningar är offta svaga i skarvarna 0 Citera
jmalmsten Postad 26 december 2007 Postad 26 december 2007 Men viktig för oss som inte vet så mycket om praktska grejer. Om man käkar en biff stickar man gaffeln i ögat. Vanligt misstag ;) /nils håller med där... vet inte hur många gånger man låst bildörren innan man ska öppna den... eller varit för nära med ögat när man ska blanda apelsinjuice i lägenhetens mörker... eller spolat bort toalettrengöringsmedlet X antal gånger innan man borstat bort skiten... Eller alla andra sånna där fula små hjärnbefriade små misstag man utsatt sig själv för...:OO Det finns ett uttryck om att man inte ska vara rädd att ställa dömma frågor... för nånstans där ute sitter en till dum en som inte vågar göra sig dum å fråga... insert dunderklumpenyoutubeklipp here... ;) 0 Citera
Nicke_92 Postad 30 december 2007 Postad 30 december 2007 Är det någon som har namn och adress till den som uppfunnit dessa förbannade plastförpackningar? Köpte nyss en office-produkt delikat inslaget i ny plastförpackning. Tog en timme att öppna. Sax, kniv, såg och stämjärn. Dynamit och motorsåg väntade på sin tur. Hur många av er har inte skadat cd/dvd-fodral eller ännu värre förstört en dv-kasett, när man har bråttom. Eller skurit av sin hand eller ett ben när man ska öppna förpackningen av en liten skruv. Ska man använda micron eller pansarvapen kanske, förslag? Som sagt Namn.....................Adress............................ tel.nr behövs inte, hembesök gäller /nils ps. kondomer kan ju gå sönder men inte dessa fodral. jag följer med som backup ;) efteråt tycker jag vi tar en sväng över till de som skapar limpistoler,borrmaskiner, mp3-spelare etc. fodral... 0 Citera
DDeridex Postad 30 december 2007 Postad 30 december 2007 Synd att jag inte tog bilder på mina fingrar efter att ha öppnat 29 förpackningar med hörlurar. Plasten är sylvass och jag blev en smula oförsiktig då det var så många som skulle öppnas. Det blev gott om blod och 9 plåster på 4 fingrar. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.