kristofer Postad 8 augusti 2004 Postad 8 augusti 2004 Den här filmen blev man ju sugen på att se efter all positiv kritik. Fast jag får inte ner filmen. Varken härifrån eller från din hemsida. Nån som har nån alternativ adress där man kan ladda ner den ifrån? 0 Citera
Opus Postad 8 augusti 2004 Författare Postad 8 augusti 2004 Har tagit ner den från servern för att lägga upp Cap Love, har bara 50 mb :/. Kan säga till när jag lägger upp den igen. :) MVH Andreas 0 Citera
Opus Postad 1 oktober 2004 Författare Postad 1 oktober 2004 http://it-gymnasiet.info/~andreas.ohman/pan.wmv - Nu ligger den upp igen, har varit några som frågat efter den och eftersom jag är aktuell med att åka med den till New York och tävla samt Uppsala Kortfilmsfestival så är det väl läge att lägga upp den igen :). Jag börjar dock bli ANINGEN less på den :P som tur är, är den bara 6 minuter så det är inte världens längsta plåga att se om den direkt. 0 Citera
gorse Postad 1 oktober 2004 Postad 1 oktober 2004 Hoppas det går bra för dig. Det ÄR en mycket bra film. 0 Citera
Jocke Postad 1 oktober 2004 Postad 1 oktober 2004 Måste säga att jag som alla tidigare är imponerad. Snyggt filmat och en härlig story. Blev dock jävligt paff när en gammal klasspolare dök upp i filmen. Gick i samma klass som "Carl 18" (Khylberg) på låg- och mellanstadiet. :P Ibland är verkligen världen liten. Lycka till i NY! 0 Citera
michi_diaz Postad 13 januari 2005 Postad 13 januari 2005 "Med stor träffsäkerhet och entusiasm är denna film ett bevis på att den talangfulla regissören är på väg mot en ljus framtid" -Juryns motevering på Stockholms Filmfestival "En komplett film som är välgjord i alla beståndsdelar" -Juryns motevering på Novemberfestivalen Och nu till självaste frågan, finns de någon möjlighet att man kan se den talanfulla regissörens mästerverk här på tråden igen????....... 0 Citera
Opus Postad 13 januari 2005 Författare Postad 13 januari 2005 [citat=michi_diaz]"Med stor träffsäkerhet och entusiasm är denna film ett bevis på att den talangfulla regissören är på väg mot en ljus framtid" -Juryns motevering på Stockholms Filmfestival "En komplett film som är välgjord i alla beståndsdelar" -Juryns motevering på Novemberfestivalen Och nu till självaste frågan, finns de någon möjlighet att man kan se den talanfulla regissörens mästerverk här på tråden igen????.......[/citat] Filmen finns på http://www.sprocket.se/media.php?id=300 Hoppas det smakar, hoppas att människor röstar för mig :) 0 Citera
Alexandra Postad 13 januari 2005 Postad 13 januari 2005 Oerhört gripande! 'I'm speachless...I'm out of speech'... Du har oerhörd talang för det du gör. Låt inte något eller någon komma i din väg! 0 Citera
Jonathan Postad 13 januari 2005 Postad 13 januari 2005 Blir galen! Väntade jättelänge på att nerladdningen skulle slutföras och nu kan jag inte se den :(. Jag har divX, Media player och Quicktime!! Vad behöver man till att se den? 0 Citera
Alexandra Postad 13 januari 2005 Postad 13 januari 2005 Jag kikade på den i power dvd... kanske du borde prova? 0 Citera
Jonathan Postad 13 januari 2005 Postad 13 januari 2005 Har tyvärr inte det programmet på min dator... :( 0 Citera
michi_diaz Postad 16 januari 2005 Postad 16 januari 2005 Jag älskade ideén, jag älskade skådespelarna och jag älskade filmen!!!... Efter att ha läst om alla framgångar med din film tyckte jag nästan att de fanns en liknelse mellan dig och huvudrollsinnehavaren i filmen. Galen liknelse... eller? Drömmen om att bli frisör kanske finns där???... Angående filmen. Tack för att du visade den igen. Jag är nog inte ensam när jag säger att filmen fungerar jävligt bra som inspirationskälla. 0 Citera
Jonathan Postad 16 januari 2005 Postad 16 januari 2005 Jag vill allt annat än tjata men kan ni åtminstone bara berätta vilken spelare ni såg den med (förutom PowerDVD) 0 Citera
Rabies Postad 16 januari 2005 Postad 16 januari 2005 Testa VLC player. Den tar dom flesta formaten 0 Citera
Jonathan Postad 17 januari 2005 Postad 17 januari 2005 [citat=Rabies]Testa VLC player. Den tar dom flesta formaten[/citat] okej tack, du vet inte var man kan få tag på det? 0 Citera
_nemo_ Postad 17 januari 2005 Postad 17 januari 2005 [citat=Jonathan][citat=Rabies]Testa VLC player. Den tar dom flesta formaten[/citat] okej tack, du vet inte var man kan få tag på det?[/citat] Gå in på http://www.download.com Sen skriver du bara vlc player i sökrutan, sen är de bara o download. 0 Citera
Jonathan Postad 17 januari 2005 Postad 17 januari 2005 [citat=_nemo_][citat=Jonathan][citat=Rabies]Testa VLC player. Den tar dom flesta formaten[/citat] okej tack, du vet inte var man kan få tag på det?[/citat] Gå in på http://www.download.com Sen skriver du bara vlc player i sökrutan, sen är de bara o download.[/citat] Okej tack! 0 Citera
Per_växjö Postad 18 januari 2005 Postad 18 januari 2005 "Vart är den där jävla hårtorken?" Mästerligt! Verkligen snygga vinklar! 0 Citera
Dr.waga Postad 27 januari 2005 Postad 27 januari 2005 Jag hade enorma problem med att ladda ner filmen. Men efter ca 1,5 timmes knep o knåp lyckades jag. Vid det här laget hade jag läst igenom all feedback flera gånger och mina förväntningar var skyhöga. Det gick så långt att jag bestämde mig för att inte ens skriva något om inte filmen var över mina förväntningar... Ditt namn tänker jag lägga på minnet, för jag är säker på att jag kommer att se det igen. -Sverige har fått en egen Burton! 0 Citera
potatisen Postad 27 januari 2005 Postad 27 januari 2005 Jag kan inte få hem filmen. Berätta hur du gjorde eller om du har den på datorn får du gärna lägga upp den på något annat ställe. 0 Citera
Dr.waga Postad 27 januari 2005 Postad 27 januari 2005 Jag är inte så hajj på datorer men jag gjorde så här: först laddade jag ner filmen, den skulle öppnats i Quicktime men det gick inte. Då sparade jag den på datorn och när jag klickade på den öppnades den i ett annat program, Windows Media Player.. 0 Citera
potatisen Postad 27 januari 2005 Postad 27 januari 2005 Men jag kan inte ladda hem den överhuvudtaget. 0 Citera
Opus Postad 28 januari 2005 Författare Postad 28 januari 2005 [citat=Dr.waga]Jag hade enorma problem med att ladda ner filmen. Men efter ca 1,5 timmes knep o knåp lyckades jag. Vid det här laget hade jag läst igenom all feedback flera gånger och mina förväntningar var skyhöga. Det gick så långt att jag bestämde mig för att inte ens skriva något om inte filmen var över mina förväntningar... Ditt namn tänker jag lägga på minnet, för jag är säker på att jag kommer att se det igen. -Sverige har fått en egen Burton![/citat] Oj tack, väldigt roligt att höra - nu ska väl knappast jag ta åt mig hela äran den hade aldrig blivit så bra om jag inte haft så många kompetenta medarbetare. Tror det är väldigt viktigt - att man hittar några man jobbar med som flytar och fungerar oerhört bra. Tänk på det ni där ute :P. Tack iaf, det värmer med sådana kommentarer. 0 Citera
tomasz1985 Postad 28 januari 2005 Postad 28 januari 2005 Kul att du ska vara med i årets Vårrullen! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.