Gå till innehåll

Recommended Posts

• 1 månad senare...
Postad

Den här filmen blev man ju sugen på att se efter all positiv kritik. Fast jag får inte ner filmen. Varken härifrån eller från din hemsida. Nån som har nån alternativ adress där man kan ladda ner den ifrån?

Postad

Har tagit ner den från servern för att lägga upp Cap Love, har bara 50 mb :/. Kan säga till när jag lägger upp den igen. :)

MVH Andreas

• 1 månad senare...
Postad
http://it-gymnasiet.info/~andreas.ohman/pan.wmv - Nu ligger den upp igen, har varit några som frågat efter den och eftersom jag är aktuell med att åka med den till New York och tävla samt Uppsala Kortfilmsfestival så är det väl läge att lägga upp den igen :). Jag börjar dock bli ANINGEN less på den :P som tur är, är den bara 6 minuter så det är inte världens längsta plåga att se om den direkt.
Postad

Måste säga att jag som alla tidigare är imponerad. Snyggt filmat och en härlig story.

Blev dock jävligt paff när en gammal klasspolare dök upp i filmen. Gick i samma klass som "Carl 18" (Khylberg) på låg- och mellanstadiet. :P Ibland är verkligen världen liten.

Lycka till i NY!

• 3 månader senare...
Postad

"Med stor träffsäkerhet och entusiasm är denna film ett bevis på att den talangfulla regissören är på väg mot en ljus framtid"

-Juryns motevering på Stockholms Filmfestival

"En komplett film som är välgjord i alla beståndsdelar"

-Juryns motevering på Novemberfestivalen

Och nu till självaste frågan, finns de någon möjlighet att man kan se den talanfulla regissörens mästerverk här på tråden igen????.......

Postad

[citat=michi_diaz]"Med stor träffsäkerhet och entusiasm är denna film ett bevis på att den talangfulla regissören är på väg mot en ljus framtid"

-Juryns motevering på Stockholms Filmfestival

"En komplett film som är välgjord i alla beståndsdelar"

-Juryns motevering på Novemberfestivalen

Och nu till självaste frågan, finns de någon möjlighet att man kan se den talanfulla regissörens mästerverk här på tråden igen????.......[/citat]

Filmen finns på http://www.sprocket.se/media.php?id=300

Hoppas det smakar, hoppas att människor röstar för mig :)

Postad

Blir galen! Väntade jättelänge på att nerladdningen skulle slutföras och nu kan jag inte se den :(. Jag har divX, Media player och Quicktime!! Vad behöver man till att se den?

Postad

Jag älskade ideén, jag älskade skådespelarna och jag älskade filmen!!!... Efter att ha läst om alla framgångar med din film tyckte jag nästan att de fanns en liknelse mellan dig och huvudrollsinnehavaren i filmen. Galen liknelse... eller? Drömmen om att bli frisör kanske finns där???... Angående filmen. Tack för att du visade den igen. Jag är nog inte ensam när jag säger att filmen fungerar jävligt bra som inspirationskälla.

Postad

[citat=_nemo_][citat=Jonathan][citat=Rabies]Testa VLC player. Den tar dom flesta formaten[/citat]

okej tack, du vet inte var man kan få tag på det?[/citat]

Gå in på http://www.download.com

Sen skriver du bara vlc player i sökrutan, sen är de bara o download.[/citat]

Okej tack!

• 2 veckor senare...
Postad

Jag hade enorma problem med att ladda ner filmen. Men efter ca 1,5 timmes knep o knåp lyckades jag. Vid det här laget hade jag läst igenom all feedback flera gånger och mina förväntningar var skyhöga. Det gick så långt att jag bestämde mig för att inte ens skriva något om inte filmen var över mina förväntningar...

Ditt namn tänker jag lägga på minnet, för jag är säker på att jag kommer att se det igen.

-Sverige har fått en egen Burton!

Postad

Jag är inte så hajj på datorer men jag gjorde så här: först laddade jag ner filmen, den skulle öppnats i Quicktime men det gick inte. Då sparade jag den på datorn och när jag klickade på den öppnades den i ett annat program, Windows Media Player..

Postad

[citat=Dr.waga]Jag hade enorma problem med att ladda ner filmen. Men efter ca 1,5 timmes knep o knåp lyckades jag. Vid det här laget hade jag läst igenom all feedback flera gånger och mina förväntningar var skyhöga. Det gick så långt att jag bestämde mig för att inte ens skriva något om inte filmen var över mina förväntningar...

Ditt namn tänker jag lägga på minnet, för jag är säker på att jag kommer att se det igen.

-Sverige har fått en egen Burton![/citat]

Oj tack, väldigt roligt att höra - nu ska väl knappast jag ta åt mig hela äran den hade aldrig blivit så bra om jag inte haft så många kompetenta medarbetare. Tror det är väldigt viktigt - att man hittar några man jobbar med som flytar och fungerar oerhört bra. Tänk på det ni där ute :P.

Tack iaf, det värmer med sådana kommentarer.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...