Java ex Machina Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 [citat=AICN]Joel Silver’s going to be producing HE-MAN as soon as Marks finds time to write it, and Warner Bros. is going to be releasing the film if it makes it through the development process.[/citat] Läs mer på AICN 0 Citera
Rabies Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 NEJ! inte en till serie till film!! varför gör dom inte bara björnes magasin med CGI så är alla nöjda sen 0 Citera
Team_fagott Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 Men den finns ju redan som film. Med Dolph. Den var inge vidare kan jag upplysa om. Edit: Underbart klipp föresten 0 Citera
Java ex Machina Postad 18 maj 2007 Författare Postad 18 maj 2007 Men den finns ju redan som film. Med Dolph. Den var inge vidare kan jag upplysa om. Bättre anledning till en ny adaption kan jag inte komma på. 0 Citera
Simon W Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 NEJ! inte en till serie till film!! Håller med, till viss del. Visst är det skoj att se dessa gamla historier i den visuella kvalité som dagens teknik kan erbjuda. Men samtidigt - våga hitta på något nytt! 0 Citera
Rabies Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 Jag väntar bara på den dagen då dom gör filmer av Powerpuff pinglorna, Dexters labratorium eller Kurrage(stavning?) för att mina kids har blivit nostalgiska och vill uppleva barndomen ännu en gång 0 Citera
jakethesnake Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 Yes, äntligen något bra som kommer. Det finns hopp. Bara den blir minst lika bra som den förra! 0 Citera
JMSfilm Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 Men den finns ju redan som film. Med Dolph. Den var inge vidare kan jag upplysa om. Masters filmen är ju kult ju. En av dom mest minnesvärda från min barndom. Visst, inget bra gjord men ändå. Skulle dom göra en ny nu så skulle i alla fall jag se den. 0 Citera
Tomtebo Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 Snart kommer väl " two stupid dogs" också som en film.. vad har hänt i världen egentligen :P 0 Citera
Rabies Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 Humle och Dumle 2007 remake med Micke Persbrandt i huvudrollen, data-animerade bakgrunder, widescreen och dolby surround sound. Lillstrumpan och syster yster gästspelar i nya fräcka nylonkostymer. 0 Citera
louis cyphre Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 NEJ! inte en till serie till film!! Varför inte? Och varför bryr du dig?! Ingen tvingar dig att se den... 0 Citera
Rabies Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 Varför? och varför bryr du dej om att jag bryr mej ingen som tvingar dej. tjoho 0 Citera
jmalmsten Postad 18 maj 2007 Postad 18 maj 2007 Jag väntar bara på den dagen då dom gör filmer av Powerpuff pinglorna, Dexters labratorium eller Kurrage(stavning?) för att mina kids har blivit nostalgiska och vill uppleva barndomen ännu en gång http://www.imdb.com/title/tt0289408/ knock yourself out;) Men annars så tycker jag att det är lite festligt att dom ska göra film om über-ariern som är stor, muskelös, blond och blåögd... Men hoppas samtidigt att dom behåller campigheten som hela idén lovar... Inkarnationen med Dolph var ju skoj i sig, men led mycket av att dom tvingades hålla allt på våran tråkiga jord... Java: haha... jag har alltid tyckt att det där klippet är lite creepy... plus att jag alltid fascinerats över hur totalt död she-ra's blick är:e Och appropå She-ra... kommer hon vara med föresten?, hon var ju en sån där liten eftertanke bara för att få med lite tjejer i tittarskaran om jag minns rätt... tillockmed hennes introsekvens är ju en ren kopia... jag menar... titta bara: http://youtube.com/watch?v=quzY7ONePM4 men jag tycker dock att She-ras musik är snäppet bättre... dock stör jag mig fortfarande på hennes döda blick... Ah... 80talet... på den tiden då klädsmaken var usel, musiken var synthknas, och serierna på teve förpackades med klumpiga moralkakor:e Det jag är mest fascinerad över är att jag borde inte minnas dessa serier... men kan nog tacka hyrvideo, vhs-inspelningar och fördröjda tv-repriser för dessa upplevelser... :) EDIT: dom är närmare verkligheten än man vanligtvis tror! :e 0 Citera
DanielSjöström Postad 20 maj 2007 Postad 20 maj 2007 "Jag har styrkan!" Kan bli kul för fansen, precis som Transformers. Jag är själv uppvuxen med dessa så de ser man fram emot. Mest av nostalgiska själ. :) Sen får den gärna vara bra åxå!;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.