Gå till innehåll

inzoomning mot öga så att bilden blir svart..


jepser

Recommended Posts

Jag har en idé om hur man kan göra, men håller de hämligt tillsvidare ;) Måste testa själv först.

 

Varför inte skickavidare dina ideer till andra? Varför hålla det hämligt? Okej om du ska testa själv först, men sen kan du väl berätta?

Länk till kommentar
Share on other sites

Varför inte skickavidare dina ideer till andra? Varför hålla det hämligt? Okej om du ska testa själv först, men sen kan du väl berätta?

 

 

Eftersom de inte går att beskriva, har en idé i mitt huvud, det är väl bättre att jag gör först och visar sedan? Kan ju inte säga något först.

 

Och hur kommer de sig att du har gjort 100 test men inget har fungerat, menar du kan ju lägga up något som visar vad du gjort så kan vi fortsätta tipsa dig om vad du gör fel och vad som man skulle eventuellt göra bättre!

Länk till kommentar
Share on other sites

2 minuters filmande, 10 minuters synkande. 5 min rendering med motion blurr.

 

Blev jävligt nöjd, menar? du kan ju skapa ögonbrynen som 3d lager som zoomas förbi, testade, blev sådär bättre utan.

 

 

här är mitt test: (JA DE FÖRSTA 4 sekunderna är svarta, samt de sista.)

http://www.beffo.se/megawatti/flash/Comp%202.mov

 

obs kräven quicktime x264.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hur vet du vad som duger för mig? Jag är nog den ända i världen som kan avgöra vad som duger för mig.;) Vi behöver ju inte lägga ner och sluta bara för att vi fått fram ett godkänt resultat, eller? Jag tycker att vi ska slå våra kloka huvud ihop och förbättra hela tiden tills det ser proffsigt ut.:D Ska vi skåla för det?:bire

Länk till kommentar
Share on other sites

Gäst bollyn

Det som är dårligt med att andvända stillbilder är att det blir en så rak inåkning.

 

Då kan man inte göra en flygande inåkning.

 

Och skådespelaren kan inte röra på sig samtidig som man gör inåkningen efter som att det är en stillbild.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det som är dårligt med att andvända stillbilder är att det blir en så rak inåkning.

 

Då kan man inte göra en flygande inåkning.

 

Och skådespelaren kan inte röra på sig samtidig som man gör inåkningen efter som att det är en stillbild.

 

uh alltså stillbild från det att ögat fyller bilden eller en stor del av ansiktet fyller bilden.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...