Gå till innehåll

inzoomning mot öga så att bilden blir svart..


jepser

Recommended Posts

det blir ju otroligt pixligt, kanske är komprimerat mycket?

Kvaliteten blev lite sämre när jag la upp den på google video. Till en annan gång ska jag rotera klippet lite så att sillbilden ser verkligare ut.

 

/ jesper

Länk till kommentar
Share on other sites

Det som är dårligt med att andvända stillbilder är att det blir en så rak inåkning.

 

Då kan man inte göra en flygande inåkning.

 

Och skådespelaren kan inte röra på sig samtidig som man gör inåkningen efter som att det är en stillbild.

 

klart man kan! Suta påstå att de inte går, det är rätt lätt också http://www.videocopilot.net/videotutorials/3dprojection2/index.html

 

Samt, vad är de för skillnad mellan zoom på kameran? zoomen på kameran ändrar inga perspektiv heller gubben.

Länk till kommentar
Share on other sites

Kvaliteten blev lite sämre när jag la upp den på google video. Till en annan gång ska jag rotera klippet lite så att sillbilden ser verkligare ut.

 

/ jesper

 

jo men ser ändå ut som det är för lågupplöst så man märker skillnad i zoomen

Länk till kommentar
Share on other sites

Men en skådespelare kan ju inte röra sig efter som att det är en still bild.

 

 

eftersom det endast är från väldigt nära till pupillen, det innan använder man självfallet video vad trode du? Minimalt med rörelser du förlorar eller?

Länk till kommentar
Share on other sites

att gå till stillbild i det utsnitt du har där i testat jesper blir nog svårt o få till bra. måste nog in till ögat eller mycket närmare än i testet för att du ska kunna fixxa sömmen helt obemärkt.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...