Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har en idé om hur man kan göra, men håller de hämligt tillsvidare ;) Måste testa själv först.

Varför inte skickavidare dina ideer till andra? Varför hålla det hämligt? Okej om du ska testa själv först, men sen kan du väl berätta?

Postad
Varför inte skickavidare dina ideer till andra? Varför hålla det hämligt? Okej om du ska testa själv först, men sen kan du väl berätta?

Eftersom de inte går att beskriva, har en idé i mitt huvud, det är väl bättre att jag gör först och visar sedan? Kan ju inte säga något först.

Och hur kommer de sig att du har gjort 100 test men inget har fungerat, menar du kan ju lägga up något som visar vad du gjort så kan vi fortsätta tipsa dig om vad du gör fel och vad som man skulle eventuellt göra bättre!

Postad

Hur vet du vad som duger för mig? Jag är nog den ända i världen som kan avgöra vad som duger för mig.;) Vi behöver ju inte lägga ner och sluta bara för att vi fått fram ett godkänt resultat, eller? Jag tycker att vi ska slå våra kloka huvud ihop och förbättra hela tiden tills det ser proffsigt ut.:D Ska vi skåla för det?:bire

Postad

Jag är än så länge bara på förarbete. Manuset ska redigeras lite till. Jag kommer förmodligen lägga upp mitt manus i Kolla mitt manus! Så ni får reda på handlingen:D

Postad

Tack gorse:) Du såg kanske att jag gjort om pupilen? Man ser att den inte ligger stilla, det kan jag göra bättre sen när jag ska få fram den slutgilltliga resultatet;)

Gäst bollyn
Postad

Det som är dårligt med att andvända stillbilder är att det blir en så rak inåkning.

Då kan man inte göra en flygande inåkning.

Och skådespelaren kan inte röra på sig samtidig som man gör inåkningen efter som att det är en stillbild.

Gäst AVID
Postad
Ifall du nu vill lägga ner så mycket tid på denna scen, så här har du svaret.

http://videocopilot.net/videotutorials/earthzoom/index.htm

Mer behöver nog inte sägas, där visar han exakt hur du kan göra en liknande effekt, och ifall du läser tidigare poster så har du svaret.

Kan någon översätta de han sa i början?

Postad
Kan någon översätta de han sa i början?

Vad, när han skämtar om att sända upp kameror i väderballonger och fiskelina? :)

Mycket bra tutorial för övrigt...

Postad
Det som är dårligt med att andvända stillbilder är att det blir en så rak inåkning.

Då kan man inte göra en flygande inåkning.

Och skådespelaren kan inte röra på sig samtidig som man gör inåkningen efter som att det är en stillbild.

uh alltså stillbild från det att ögat fyller bilden eller en stor del av ansiktet fyller bilden.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...