Mr.Man Posted May 10, 2004 Share Posted May 10, 2004 Lovade mej själv att hålla mej ifrån "matrix" träsket... ...men jag kunde inte hålla mej längre. Se själva! http://www.sprocket.se/projekt.php?projekt=fiske Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddox Posted May 10, 2004 Share Posted May 10, 2004 SNYGGT! Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted May 10, 2004 Share Posted May 10, 2004 Haha, nice. Men lite för otydligt med himmlen och vattnet som flyter ihop... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted May 11, 2004 Author Share Posted May 11, 2004 Ok ok! en ny firre med högre kontrast mellan vatten och himmel. kolla in makrill3 ! http://www.sprocket.se/projekt.php?projekt=fiske Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted May 11, 2004 Share Posted May 11, 2004 jag tyckte inte alls det var snyggt. Och var har detta med film att göra? Det är ju bara en kort datoranimering... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted May 11, 2004 Author Share Posted May 11, 2004 ..då vet vi vad DU tycker också! Tråden har ju inte blivit flyttad så då har den nog hamnat rätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted May 11, 2004 Share Posted May 11, 2004 Jo, alltså enstaka inlägg som inte hör till detta filmforum brukar inte tas bort. Med betoning på "du" så antar jag att du blev sur över att jag inte tyckte din datoranimering var snygg. Alltså, jag menar inte att den var ful, du är säkert duktigare än mig på animering men jag förstår inte anledningen till att lägga upp den här om det inte ens är en film. För det måste du väl hålla med om? Att det inte är en film alltså. Vill du fortsätta diskutera, skicka ett PM så tråden kan hålla sig till ämnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted May 11, 2004 Author Share Posted May 11, 2004 "jag tyckte inte alls det var snyggt" "Alltså, jag menar inte att den var ful" Vad menar du egentligen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 Du har PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbger Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 Man borde lära sej att ge kritik och inte bara säja vad en sak är. Man måste ge tips på vad som kan förbättras. Jag tyckte att animeringarna och modellerna var snygga. Ljudet och omgivningen kunde dock förbättras lite genom att kanske justera ljuset en annan och få mindre starka ljud när gäddan simmar fram. Det var annars bra gjort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted May 12, 2004 Author Share Posted May 12, 2004 Nu var det ju inte en bedömning jag var ute efter, men visst är det kul att folk kommenterar. Tycker bara det är lite "töntigt" att frågasätta om det är en film eller inte. Sen håller jag med om att kritik ska vara konstuktiv, annars hämmar den bara den kreativa andan här i forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 ja.. gud va töntig jag var. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonocronic Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Länken funkar ju inte! Jag vill se den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
odinlundin Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Länken funkar ju inte! Jag vill se den! Det verkar som om den är borttagen från sprocket. Kanske Mr. Man skulle kunna lägga upp den igen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted December 12, 2006 Author Share Posted December 12, 2006 Du vill inte se den.. Tro mej! kolla mina nyare filmer istället. http://www.sprocket.se/profil.php?id=2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Tråden är gammal och filmen är borttagen. Jag låser. Det får bli trådskaparens beslut om den ska öppnas igen om länken uppdateras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts