Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

fast gräs växer iof jäkligt fort. men du har kanske rätt. Jag gissade vilt, har aldrig jobbat med timelapse (men ska teesta mjed min kära nizo 561)

Tack för komplimangen, swampa. Jag är väll den enda i den här tåden som gett ett vettigt svar. Eller hur? Hur vida jag är seriös elle rinte får du /ni dra era egan slutsatser av. Vad jag vet är att jag brukar försöka formulera både trådrubriker (beskriva ÄMNET) ( och frågeställningar på ett relevant sätt.

glad påsk

Postad
fast gräs växer iof jäkligt fort. men du har kanske rätt. Jag gissade vilt, har aldrig jobbat med timelapse (men ska teesta mjed min kära nizo 561)

Tack för komplimangen, swampa. Jag är väll den enda i den här tåden som gett ett vettigt svar. Eller hur? Hur vida jag är seriös elle rinte får du /ni dra era egan slutsatser av. Vad jag vet är att jag brukar försöka formulera både trådrubriker (beskriva ÄMNET) ( och frågeställningar på ett relevant sätt.

glad påsk

Man ska inte kasta sten i glashus bara ;)

Helt lugnt från min sida när en tråd spårar ur ibland (läs IBLAND), om det är på ett komiskt sätt som här. :)

Glad Påsk!

Postad
Man ska inte kasta sten i glashus bara ;)

Helt lugnt från min sida när en tråd spårar ur ibland (läs IBLAND), om det är på ett komiskt sätt som här. :)

Glad Påsk!

Word!

Jag följde med strömen bara så att säga (*skyller på*).Jag glömde smileysarna i mitt förra inlägg. Även om en bitter underton fanns, och ett visst alvar.

Nä sambon kastar ut mig om jag inte lämnar datorn nu. GP!

Postad

Dock är det nog inte så ofta som ett kort i minuten.

Nej precis, det är nog lite mer sällan. Det tar väl ett par dar för gräset att växa upp och filmsnutten är några sekunder så ca 1 bild i timmen (eller var 30e min - 3e timme) Man får gissa eller testa med en odling först och sen bestämma hur snabbt det ska gå. Och 25 bilder/sek ska det bli.

Finns captureprogram att köra i sin data (tillsammans med digital- eller videokamera) om man inte vill använda filmkamera.

Jag tycker vi diskuterat svaret på frågan helt korekt och seriöst mellan tramset. Lite kul måste man väl få ha.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...