Jump to content

Recommended Posts

Posted
Fins på Thepiratebay och men olaglit men.

Nej det finns de inte.

Magnuz: Nej, det finns inga sådana plugins till After Effects, AlamDV jobbar på ett helt annat sätt än AE.

Posted
jo de finns de

Vad heter det/dom då?

Eftersom du inte kommer att svara eller ge mig ett korrekt svar så kan jag återigen säga att nej, det finns inte sådana plugins till After Effects.

Posted

Vill bara påminna om att vi inte tillgodoser varann med upphovsskyddat material på forumet, så skippa länk RuNe, om du hade tänkt att bevisa något.

Magnuz. Vad är det för plug-in du är ute efter? Bara en som genererar färdiga 3d-animationer som Alam? Det kan bli svårt att hitta tror jag.

Posted
Vill bara påminna om att vi inte tillgodoser varann med upphovsskyddat material på forumet, så skippa länk RuNe, om du hade tänkt att bevisa något.

Magnuz. Vad är det för plug-in du är ute efter? Bara en som genererar färdiga 3d-animationer som Alam? Det kan bli svårt att hitta tror jag.

Jag menade att han skulle länka till hemsidan för pluginet, inte någon piratebay länk.

Posted

Magnuz, jag tror att det är ett missförstånd. De "objekt" du ser på sidan från Fxhome är inga plug-in i egentlig mening. De är stillbilder eller animationer iordning gjorda för att tas in i Fxhomes programvaror.

Dessa kan sedan twekas i programmen med programmens möjligheter.

Du kan ta in stillbilder och animeringar i AE också naturligtvis. Dessa kan du också tweka men på mycket fler sätt och framförallt på ett exaktare sätt i AE.

Det finns en plug-in till AE från Zaxwerk som tillåter att man kan importera obj filer skapade i 3d program. Detta är dock inte det som du är ute efter.

Jag tror att du vill ha lite animationer från Star Wars som du kan sätta ihop till filmsnuttar?

Känner du någon 3d animatör så kan han kanske fixa lite snygga 3d åk.

Alternativt så kanske du har lite plast modeller som du kan filma och komponera in i AE.

Annars undrar jag varför använder du inte Effectlab i stället för AE?

Det är helt klart anpassat för personer som vill göra filmeffekter med små resurser!

Posted
Vad heter det/dom då?

Eftersom du inte kommer att svara eller ge mig ett korrekt svar så kan jag återigen säga att nej, det finns inte sådana plugins till After Effects.

sorry, ja missförstod frågana ja trodde du mena att de inte fans AE plug-ins på piratebay