Simon W Postad 29 juli 2009 Postad 29 juli 2009 Tips på en väldigt kul engelsk komediserie - Black Books. Jag har just köpt boxen. Tycker personligen det är fantastiskt kul med butiksinnehavare som skiter blankt i att vara trevlig mot sina kunder. :) Litet smakprov från första avsnittet: Okej, inbäddningen funkade inte. Vg klicka på "watch on youtube". 0 Citera
Pace Postad 24 augusti 2009 Postad 24 augusti 2009 Det här var det mest bisarra jag sett på länge. :o 0 Citera
nisse Postad 24 augusti 2009 Postad 24 augusti 2009 Men du gillar det :e Det gör jag också. Sjukt kul! 0 Citera
Pace Postad 24 augusti 2009 Postad 24 augusti 2009 Den var ju underbar. ;) Här kommer en snygg legoanimation, 1 500 timmar med att flytta legobitar och plåta dem: 0 Citera
bondlurken Postad 30 augusti 2009 Postad 30 augusti 2009 Ungarna visade mig en liten svensk komedisketch på youtube, jag höll på att garva mig harmynt, den är gjord av simontv, vem som skrivit den vet jag inte, kanske någon vet? Sketchen heter "never trust a woman" jag vet tyvärr inte hur man lägger upp från youtube så att det bara är att klicka på i tråden, men om någon mera datakunnig person finner den lika hysteriskt rolig som jag, kanske han/hon kan lägga till den här på tråden. (har lyckats lära mig att länka) Här kan man snacka om "in your face" 0 Citera
bondlurken Postad 6 september 2009 Postad 6 september 2009 Jag har inga filmer från då jag lärde mig cykla, men jag hittade den här filmen som påminner om då jag lärde mig cykla, eller? :-) (totally mindblowing video) Enjoy 0 Citera
Christian van Caine Postad 29 september 2009 Postad 29 september 2009 Goddamn! Den var läcker!!! :-D 0 Citera
Christian van Caine Postad 7 oktober 2009 Postad 7 oktober 2009 hahaha, inte dum :-) Nån aning om vad det är för film bara? Aldrig hört talas om att han gjort nåt sånt där, tycker att det borde vara nåt folk skulle gnälla om? 0 Citera
_nemo_ Postad 13 oktober 2009 Postad 13 oktober 2009 hahaha, inte dum :-) Nån aning om vad det är för film bara? Aldrig hört talas om att han gjort nåt sånt där, tycker att det borde vara nåt folk skulle gnälla om? Monaco Forever. Den första filmen som Van Damme medverkade i. :) 0 Citera
Christian van Caine Postad 13 oktober 2009 Postad 13 oktober 2009 Den ska jag ha, ofattbart att se honom i en sån roll! :-) 0 Citera
Fürni Postad 21 oktober 2009 Postad 21 oktober 2009 Min nya favoritvideo! Det finns nu en uppföljare: Simon W: Jag kontrar med "Almost Transformers - Whitegoods in Disguise"! 0 Citera
Pace Postad 21 oktober 2009 Postad 21 oktober 2009 Det finns nu en uppföljare: Hmm. Nja. Vet inte vad jag tycker om den. Hade extremt höga förväntningar och de infriades inte direkt... Får nog se den ett par gånger till innan jag ger den ett slutgiltigt omdöme. Hittade ingen lika tydlig refräng och hook som i den första videon. 0 Citera
Fürni Postad 21 oktober 2009 Postad 21 oktober 2009 Får tyvärr hålla med. Den är inte alls lika "catchy" som Glorious Dawn. Men kände att den var värd att nämna ändå. :) 0 Citera
Danell Postad 3 december 2009 Postad 3 december 2009 Nakenlekar &fs=1">&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="349" allowfullscreen="true"> Du ritar fult &fs=1">&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="349" allowfullscreen="true"> 0 Citera
Fürni Postad 7 december 2009 Postad 7 december 2009 Har hittat en kille på Youtube som gör och lägger upp en massa trevliga videor på temat vetenskap, eller kanske snarare temat "punktera myter om vetenskap". Han har två kanaler - Potholer54debunks som mest är till för att bemöta kreationister, och Potholer54 som är mer allmänvetenskaplig. Utmärkt att skicka länkar till när man debaterar med fundies. :) 0 Citera
Pace Postad 7 december 2009 Postad 7 december 2009 Har hittat en kille på Youtube som gör och lägger upp en massa trevliga videor på temat vetenskap, eller kanske snarare temat "punktera myter om vetenskap". [...] Om du gillar det får jag rekommendera användarna Thunderf00t, QualiaSoup, AronRa, FFreeThinker, cdk007, Best0fScience och DonExodus2. De tre första är i mitt tycke bäst. 0 Citera
shoshadee Postad 13 december 2009 Postad 13 december 2009 http://www.youtube.com/user/shoshadee bästa youtube kanalen med eget tillvärkat material 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.