Gå till innehåll

2007: Vilka filmer skall helst ses på bio då?


Miss_Emma

Recommended Posts

Inte så insatt i vilka filmer som kommer på bio nästa år men en ny Tarantinorulle skulle ju inte sitta fel =) Little Children, Blood Diamond, Apocalypto, alla kungens män (remake), och Perfume: Story of a murderer. Kommer säkert fram andra intressanta titlar under årets gång.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
Januari:

The Departed

Perfume: The story of a murderer'

 

Februari:

Apocalypto

 

woow. vänta lite.. Departued är inte så mycket att hurra över. häfftig actionfilm. men en riktig overkill. Hade dom lagt ner hälften så mycket energi på att skriva ihop en schysst handling som dom gör på alla effekter så kanske.

 

och Apocalypto är lätt årets besvikelse. Hade gjort sig mycket bättre som en Will Ferell komedi. Och med slutartider på 1/10000000+ så får det vilken filmälskare som helst att gråta. usch

Länk till kommentar
Share on other sites

woow. vänta lite.. Departued är inte så mycket att hurra över. häfftig actionfilm. men en riktig overkill. Hade dom lagt ner hälften så mycket energi på att skriva ihop en schysst handling som dom gör på alla effekter så kanske.

 

Du får gärna utveckla med vad du menar med effekter?

Länk till kommentar
Share on other sites

du vet vanlig hollywood a-film. påkostat så det kan inte bli annat än snyggt. filmer som är gjorda att ses på bio. men tyvärr så faller departued på storyn och blir bara en i mängden.

 

Vanlig a-hollywood? Sen är det ju en Scorsese-rulle så den är allt annat än vanlig.

Länk till kommentar
Share on other sites

hade inte sett några scorsese filmer innan. så jag hade just inga förväntningar.. men filmen kändes lite overkill. dom ville lite för mycket. och [spoiler?] allt slutade mer som en grekisk medeltidsteater. en bra idé som slutar värre än den behövt :)

känns som att jag behöver se den igen nu efter alla diskussioner. fattar inte varför den finns i sverige än. var ju år och dar sen den hade premiär.

Länk till kommentar
Share on other sites

hade inte sett några scorsese filmer innan. så jag hade just inga förväntningar.. men filmen kändes lite overkill. dom ville lite för mycket. och [spoiler?] allt slutade mer som en grekisk medeltidsteater. en bra idé som slutar värre än den behövt :)

känns som att jag behöver se den igen nu efter alla diskussioner. fattar inte varför den finns i sverige än. var ju år och dar sen den hade premiär.

 

Dra igenom den igen. Scorsese är ju knappast Hollywood enligt mig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...