swempa Postad 24 oktober 2006 Postad 24 oktober 2006 Tjena! swempa här igen! Jo jag antar att ni inte har kunnat undvika comhem reklamen med dockorna som dom har animerat? Jag har försökt googla på det men hittar inget om det likaså försökt kolla på comhems egna sida men den funkar inte att gå in på. Någon som vet vem/vilka som ligger bakom reklamerna? Ser att deras lägenheter är riktigt schyssta med massor av detaljer, så nu får det bli lite mer detaljerat i min egna kommande animationfilm! 0 Citera
leranimatör Postad 25 oktober 2006 Postad 25 oktober 2006 Det är väll samma som gjorde serien "husvagn" som gick på allra mest tecknat! men jag vet inte vilka det var? 0 Citera
_nemo_ Postad 26 oktober 2006 Postad 26 oktober 2006 Ett förslag är ju att maila de på comhem och fråga. 0 Citera
Mega99 Postad 10 november 2006 Postad 10 november 2006 Jag har för mig att jag läste någonstans att den filmades som stop motion med "real size" dockor i en riktig lägenhet, dock vet jag inte om detta är sant. 0 Citera
andreasw Postad 22 december 2006 Postad 22 december 2006 ser inte ut som det. datorn är är väldigt "odetaljig" om jag minns rätt! 0 Citera
sky_eye Postad 24 december 2006 Postad 24 december 2006 Nej, det är inte fullstora dockor. En kompis har suttit och sytt kläder till dem. Jag kan kolla när jag träffar henne, vilket bolag det var. \\Sky 0 Citera
swempa Postad 25 december 2006 Författare Postad 25 december 2006 Hade varit gott om du hade snackat med henne...så kanske man kan få lite tips till sina egna hus till sin kommande animerade film 0 Citera
precision motion Postad 26 december 2006 Postad 26 december 2006 Jo skulle tro att det är dom, inte mycket till bilder eller galleri. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.