Coca Cola och Film Posted September 4, 2006 Posted September 4, 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,881639,00.html Detta var inte riktigt vad jag hade väntat mig, den snubben verkade ju vara odödlig. Vad tyckte ni för övrigt om hans program (och han själv)? Själv tycker jag att det var riktigt intressant, nästan alltid kul och en gnutta sjukt. 0 Quote
jonkanon Posted September 4, 2006 Posted September 4, 2006 Tja, För hans familj och anhöriga är jag förstås ledsen. 0 Quote
jakethesnake Posted September 4, 2006 Posted September 4, 2006 var inte så oväntat kanske. Han dog i alla fall lycklig och när han gjorde det han älskade - reta upp och peta på farliga djur. 0 Quote
Dario Posted September 4, 2006 Posted September 4, 2006 Det gick ett rykte om hans död för några år sedan...det var tydligen falskt. Men den här gången verkar det vara sant. R.I.P 0 Quote
lilla_farbrorn Posted September 4, 2006 Posted September 4, 2006 Det gick ett rykte om hans död för några år sedan...det var tydligen falskt. Men den här gången verkar det vara sant. R.I.P Jo, precis, för mig har den här snubben dött två gånger nu. Sorgligt, killen var grym. 0 Quote
Dario Posted September 4, 2006 Posted September 4, 2006 Ja, hans program var alltid underhållande. Sen kan det ju vara diskutabelt att mata farliga djur med en bebis i famnen, men det var ju hans stil... 0 Quote
Tomtebo Posted September 4, 2006 Posted September 4, 2006 Det gick ett rykte om hans död för några år sedan...det var tydligen falskt. Men den här gången verkar det vara sant. R.I.P hörde det också. han var fan as bra ju! kommer sakna han. Men ärligt talat, tänkte mig att han skulle dö av att bli uppkäkad av en krokodil, inte en jävla stingrocka som hade super tur och träffa hjärtat. +20 i smidighet kanske.. 0 Quote
Recommended Posts