Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag köpte ett snarlikt på netonnet för 436 utan huvud. Deras billigaste huvud kostade 159. Men jag tycker det är nått man måste känna på i affären så man gillar kvaliten. Och; det en person tycker duger kanske ratas av en annan.

Postad

va läskigt.. stog å klämde på ett sånt stativ idag.. blev förvånad över hur bra det verkade ändå för att "bara" vara plast överallt istället för olja i huvudet osv.. men såg ingen prislapp, nu vet jag ju.. det verkar lite dyrt tycker jag.. men verkar dock vara ett bra stativ.

Postad

[citat=gorse;72275]Plast? Mitt är av metall överallt.[/citat]

själva huvudet och det är väl av plast?! det är de ju tillåme på dom stora dyra stativen som tv4 använder osv.... går väl inte ha sånna grejer i metal?

Postad

[citat=trezpasser]själva huvudet och det är väl av plast?! [/citat] När jag tittar efter är själva mattan som kameran skall sitta mot, av gummi. Stora ratten som skall låsa mittpinnen efter det man vevat upp rätt höjd, har knoppen av plast. Handtaget på pinnen man håller i om man vill panorera är av plast. Röret för vattenpasset tror jag är i plast. Fötterna på marken är av gummi. Resten är av metall vad jag kan se. Jag tror jag gjorde ett bra köp. 600 kronor totalt, och då tog jag det billigaste huvudet. Jag kan nog bara köpa nytt huvud framöver när jag växt ur denna.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...