Jump to content

Recommended Posts

Posted

"BUNKERN"!

http://www.crazybrothers.org/liten-bunkern.jpg

Titel: Pre teaser på "Bunkern"

Längd: 24 sek

Storlek: 7 mb

Format: Sorenson 3

Länk: http://crazybrothers.org/bunkern%20teaser.htm

Något stort och ondskefull rör sig bland mörkret. Kalle bär på en sårad Lukas genom skogen, efter honom kommer Therese och Sara.

Deras enda flyktväg är en gammal bunker. Vad dom inte vet är att dom kommer att möta något hemskare än dom någonsin kunnat ana.

"Bunkern" är en drypande rysare som kommer att krypa in under skinnet. En upplevelse som kommer att hemsöka dig länge. Vi har spelat in första svängen nu. Har en till inspelning kvar!

//Marcus "CB"

• 4 weeks later...
Posted
Ska hemsidans titel vara "BUNKENRN" eller blev det fel?

Haha. Missar är alltid kul.

Snygg teaser, ser profsig ut. Hoppas filmen i sin helhet blir lika snygg. Tycker den säger lagom mycket också, får en att vilja se hela filmen för att se om ni slängt in nåt clichéaktigt monster eller om det kanske är något fyndigare denna gång.

Kollade alltså på den senare teasern.

Posted

Kanonsnyggt! Jag blir lika imponerad varje gång jag ser något från er.

Varför är vissa texter på engelska i teasern när filmen är svensk föresten? Har det något syfte eller är det bara för att engelska ser ballt ut? :)

• 2 weeks later...
Posted

Ser ut att bli en bra film.

Det enda jag tänkte på var att ni inte ska använda engelska i en film på svenska. Visst, allt låter häftigare på engelska osv... Men man bör också tänka på att det kan se grymt fånigt ut om det står på både engelska och svenska i trailern.

Hur ofta ser vi en utländsk film som blandar tex. engelska och hebreiska i sin trailer? tänk på det.